A proposal of introducing Yarsagumba (Ophio-cordyceps sinensis) in the market of Brno, Czech Republic

DSpace Repository

Language: English čeština 

A proposal of introducing Yarsagumba (Ophio-cordyceps sinensis) in the market of Brno, Czech Republic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Khulal, Pramila
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41319
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zavedením zcela nového přírodního produktu (Housenice čínské) na český trh Brno. V první části diplomové práce je teoretická rešerše na témata, které se objevují v další části práce: integrované marketingové komunikace, chování spotřebitelů, rozdělení trhu. V druhé části je aplikovaná metoda marketingového výzkumu v praxi, analýza shromážděných dat a získání výsledků a jejich aplikace. Třetí část diplomové práce se věnuje možnosti a nástrojům propagace, činnostem, které mohou být v budoucnu použity pro propagaci a prezentaci produktu. V této části, na základě výsledků z druhé části diplomové práce, byly použity potřebné návrhy a doporučení.
dc.format 86 s. (131 006 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Housenice čínská cs
dc.subject chování spotřebitele cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject strategie propagace cs
dc.subject marketingové nástro-je cs
dc.subject reklama cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject Yarsagumba en
dc.subject Integrated Marketing Communication en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject questionnaire method en
dc.subject Promotional strategy en
dc.subject marketing tools en
dc.subject advertising en
dc.subject Market segmentation en
dc.title A proposal of introducing Yarsagumba (Ophio-cordyceps sinensis) in the market of Brno, Czech Republic
dc.title.alternative A Proposal of Introducing Yarsagumba (Ophiocordyceps sinensis) in the Market of Brno, Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis proposes the introduction of a completely new herbal product called Yarsagumba in the market of Brno, Czech Republic for the first time. The first part of the thesis deals with theoretical extraction covering the following related is-sues: integrated marketing communication, consumer behavior, market segmentation. The second part applies the proposed marketing research methodology and scope into prac-tice, analyses the collected data and extracts the research findings and ongoing suggestions. The third part is completely dedicated in the promotional tools and activities that can be car-ried out in future in order to promote the product and create the awareness among the poten-tial customers about the existence and availability of the product. Based on the findings in the second part of the thesis, necessary suggestions and recommendations were made in the third part as well.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47445
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
khulal_2017_dp.pdf 1.898Mb PDF View/Open None
khulal_2017_op.doc 204Kb Unknown View/Open None
khulal_2017_vp.docx 127.0Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account