dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Khulal, Pramila
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41319
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zavedením zcela nového přírodního produktu (Housenice čínské) na český trh Brno. V první části diplomové práce je teoretická rešerše na témata, které se objevují v další části práce: integrované marketingové komunikace, chování spotřebitelů, rozdělení trhu. V druhé části je aplikovaná metoda marketingového výzkumu v praxi, analýza shromážděných dat a získání výsledků a jejich aplikace. Třetí část diplomové práce se věnuje možnosti a nástrojům propagace, činnostem, které mohou být v budoucnu použity pro propagaci a prezentaci produktu. V této části, na základě výsledků z druhé části diplomové práce, byly použity potřebné návrhy a doporučení. |
|
dc.format |
86 s. (131 006 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Housenice čínská
|
cs |
dc.subject |
chování spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
strategie propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingové nástro-je
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
Yarsagumba
|
en |
dc.subject |
Integrated Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
questionnaire method
|
en |
dc.subject |
Promotional strategy
|
en |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
Market segmentation
|
en |
dc.title |
A proposal of introducing Yarsagumba (Ophio-cordyceps sinensis) in the market of Brno, Czech Republic |
|
dc.title.alternative |
A Proposal of Introducing Yarsagumba (Ophiocordyceps sinensis) in the Market of Brno, Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis proposes the introduction of a completely new herbal product called Yarsagumba in the market of Brno, Czech Republic for the first time. The first part of the thesis deals with theoretical extraction covering the following related is-sues: integrated marketing communication, consumer behavior, market segmentation. The second part applies the proposed marketing research methodology and scope into prac-tice, analyses the collected data and extracts the research findings and ongoing suggestions. The third part is completely dedicated in the promotional tools and activities that can be car-ried out in future in order to promote the product and create the awareness among the poten-tial customers about the existence and availability of the product. Based on the findings in the second part of the thesis, necessary suggestions and recommendations were made in the third part as well. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47445
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|