Komunikační strategie kavárny Tvoje dílna

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie kavárny Tvoje dílna

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kalinová, Apolena
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41318
dc.description.abstract ABSTRAKT Podstatou diplomové práce je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně kavárny Tvoje dílna. V teoretické části jsou přiblížena teoretická východiska, kterými jsou marketing se zaměřením na služby, komunikační strategie a corporate identity. Postupy využité při analýzách a výzkumu před-stavuje kapitola Metodika práce. Praktická část přibližuje čtenáři samotný podnik Tvoje dílna, její charakteristiky, současný stav a přiblížení corporate identity. Obsahuje také vy-hodnocení analýz a odpovědi k výzkumným otázkám. Samotný návrh komunikační strate-gie a popis jednotlivých prvků je představen v projektové části.
dc.format 75
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject komunikační strate-gie cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject communication en
dc.subject corporate identity en
dc.subject communication en
dc.title Komunikační strategie kavárny Tvoje dílna
dc.title.alternative The Communication Strategy of the Cafe Tvoje dílna
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is creating a company communcation strategy concept based on theroretical basis and specified analyses. Concept is to be tailored for a cafe Tvoje dílna. The theoretical part deals with the theoretical outcomes like marketing aimed at services, communication strategy and corporate identity. The chapter Methodology explains proce-dures used during analyses and researsch done withing this thesis. The practical part describes the cafe itself to the reader, its characteristics, actual state of business and em-phasis on corporate identity. It also contains evaluation of all the analyses and answers to research questions. The communication strategy concept itself and description of ils all elements is presented within the project part of the diploma thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47444
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kalinová_2017_dp.pdf 3.079Mb PDF View/Open None
kalinová_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
kalinová_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account