Komunikační strategie kavárny Tvoje dílna
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kalinová, Apolena
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41318
|
|
dc.description.abstract |
ABSTRAKT Podstatou diplomové práce je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně kavárny Tvoje dílna. V teoretické části jsou přiblížena teoretická východiska, kterými jsou marketing se zaměřením na služby, komunikační strategie a corporate identity. Postupy využité při analýzách a výzkumu před-stavuje kapitola Metodika práce. Praktická část přibližuje čtenáři samotný podnik Tvoje dílna, její charakteristiky, současný stav a přiblížení corporate identity. Obsahuje také vy-hodnocení analýz a odpovědi k výzkumným otázkám. Samotný návrh komunikační strate-gie a popis jednotlivých prvků je představen v projektové části. |
|
dc.format |
75 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
komunikační strate-gie
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie kavárny Tvoje dílna |
|
dc.title.alternative |
The Communication Strategy of the Cafe Tvoje dílna |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis is creating a company communcation strategy concept based on theroretical basis and specified analyses. Concept is to be tailored for a cafe Tvoje dílna. The theoretical part deals with the theoretical outcomes like marketing aimed at services, communication strategy and corporate identity. The chapter Methodology explains proce-dures used during analyses and researsch done withing this thesis. The practical part describes the cafe itself to the reader, its characteristics, actual state of business and em-phasis on corporate identity. It also contains evaluation of all the analyses and answers to research questions. The communication strategy concept itself and description of ils all elements is presented within the project part of the diploma thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47444
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account