Projekt interní komunikace v praxi manažera ve společnosti Air Bank a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Pravda, Radomír
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:00Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:00Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41315
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je sestavení projektu, jehož realizace povede ke zlepšení kvality a efektivity komunikace liniového manažera ke svým podřízeným v pobočkové síti Air Bank a.s. V rámci řešení dané problematiky byly využity metody kvantitativního dotazování, 7S analýza, PESTLE analýza. Získané informace byly dále analyzovány pomocí kvadrantové analýzy a SWOT analýzy, na základě jejichž vyhodnocení byla provedena identifikace oblastí zlepšení kvality interní komunikace. Byl navržen projekt rozvoje komunikačních dovedností manažera v oblastech organizování času a vedení lidí. Celý projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Byly stanoveny cíle zlepšení včetně metody měření a doba, za kterou se provede vyhodnocení celého projektu. Přínosem této práce je zlepšení a zefektivnění komunikace manažera vůči svým podřízeným. |
|
dc.format |
87 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
manažer
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
management
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
řízení
|
cs |
dc.subject |
vedení
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
manager
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
leadership
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt interní komunikace v praxi manažera ve společnosti Air Bank a.s. |
|
dc.title.alternative |
The Project Manager's Internal Communication in Practice in the Company Air Bank a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Miloslav |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this theses is to build the project, whose implementation will lead to improving the quality and efficiency of communication line manager to his subordinates in the bank and branch network with air. In the interview were used methods of quantitative analysis, 7S PESTLE analysis. Information obtained were analysed using kvadrantové SWOT analysis, analysis and evaluation was carried out on the basis of the identification of areas which improve the quality of internal communications. Communication skills was designed project manager in time management and leadership. The project was subject to time, cost and risk analysis. Improvement targets have been established, including the methods of measurement and for the evaluation of the project. Benefits of this work is to improve and streamline communications manager to his subordinates. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47440
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account