Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Glombíček, Martin
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:00Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:00Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41311
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o etických aspektech reklamy na alkoholické nápoje. Teoretická část poskytuje náhled do problematiky alkoholu, reklamy, etiky a regulace reklamy. Praktická část pomocí kvantitativní a kvalitativní analýzy objasňuje současný postoj spotřebitelů k reklamě na alkoholické nápoje. Projektová část představuje rady a návrhy pro tvor-bu reklamních kampaní na alkoholické nápoje a prezentuje návrh sociální kampaně zaměřené na prevenci rizikové konzumace alkoholických nápojů.
dc.format 98 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Etika cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject alkohol cs
dc.subject alkoholické nápoje cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject Ethics en
dc.subject Advertising en
dc.subject Social advertising en
dc.subject Alcohol en
dc.subject Alcoholic beverages en
dc.subject Campaign en
dc.title Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje
dc.title.alternative Ethical Aspects of Alcoholic Beverages Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The diploma thesis discusses ethical aspects of alcoholic beverages advertising. The theore-tical part provides an insight into the theory of alcohol, advertising, ethics and regulation of advertising. The practical part through quantitative and qualitative analysis explains the current attitude of consumers towards the advertising of alcoholic beverages. The project part presents advices and suggestions for creating advertising campaigns for alcoholic be-verages and presents a proposal for a social campaign aimed at preventing the hazardous consumption of alcoholic beverages.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47435
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
glombíček_2017_dp.pdf 5.236Mb PDF View/Open None
glombíček_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
glombíček_2017_vp.doc 319.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account