dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Bujoková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:15:59Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:15:59Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41304
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je analyzovat pozici české společnosti Veneo a navrhnout vhodnou online strategii pro rozšíření e-shopu na zahraniční trh. V teoretické části je představen koncept Product/market fit, kdy středem problematiky je zákazník se svými potřebami. Součástí strategie je taktéž online marketingová komunikace, proto i její nástroje, s ohledem na globální působení, jsou v teoretické části popsány. Pomocí kvantitativního dotazníkového šetření, vnitřní analýzy společnosti Veneo a klastrové analýzy je definován product/market fit firmy na českém trhu. Tímto je zodpovězena první výzkumná otázka. Dále, pomocí komparativní analýzy vybraných dimenzí konkurentů, polostrukturovaných rozhovorů a výsledků vnitřní analýzy je proveden rozbor vnějšího stavu, tedy konkurenčního prostředí společnosti. Těmito metodami je zodpovězena druhá výzkumná otázka a to, jaký je vhodný product/market fit na zahraničních trzích. Výsledkem práce je návrh mezinárodní online marketingové strategie a plán realizace projektu. |
|
dc.format |
130 s. (180 342 znaků) + 15 s. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
E-shop
|
cs |
dc.subject |
E-komerce
|
cs |
dc.subject |
online
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
product/market fit
|
cs |
dc.subject |
Jobs-to-be done
|
cs |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.subject |
online
|
en |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
international
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
product/market fit
|
en |
dc.subject |
Jobs-to-be done
|
en |
dc.title |
Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh |
|
dc.title.alternative |
International Online Market Entry Strategy for Veneo |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to analyze position of an existing company Veneo and suggest an online strategy for setting up a global e-shop. A theoretical part of the thesis introduces a concept Product/market fit oriented towards customers and their needs. Part of the strategy is a digital marketing communications plan; therefore, the theoretical part also provides readers with various tools used in online marketing communications. Based on results from the quantitative questionnaire, company's internal analysis, and the cluster analysis current product/market fit on a Czech market is defined. This answers to the first research question. Furthermore, an external environment is examined based on comparative analysis of competition, semi-structured questionnaire, and results from the internal analysis. By these methods, the second research question is answered by proposing what the product/market fit for foreign markets is. The result of the thesis is an online international draft strategy with proposed plan of implementation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47426
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|