Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Bujoková, Pavlína
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:59Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:59Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41304
dc.description.abstract Cílem práce je analyzovat pozici české společnosti Veneo a navrhnout vhodnou online strategii pro rozšíření e-shopu na zahraniční trh. V teoretické části je představen koncept Product/market fit, kdy středem problematiky je zákazník se svými potřebami. Součástí strategie je taktéž online marketingová komunikace, proto i její nástroje, s ohledem na globální působení, jsou v teoretické části popsány. Pomocí kvantitativního dotazníkového šetření, vnitřní analýzy společnosti Veneo a klastrové analýzy je definován product/market fit firmy na českém trhu. Tímto je zodpovězena první výzkumná otázka. Dále, pomocí komparativní analýzy vybraných dimenzí konkurentů, polostrukturovaných rozhovorů a výsledků vnitřní analýzy je proveden rozbor vnějšího stavu, tedy konkurenčního prostředí společnosti. Těmito metodami je zodpovězena druhá výzkumná otázka a to, jaký je vhodný product/market fit na zahraničních trzích. Výsledkem práce je návrh mezinárodní online marketingové strategie a plán realizace projektu.
dc.format 130 s. (180 342 znaků) + 15 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject E-shop cs
dc.subject E-komerce cs
dc.subject online cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject strategie cs
dc.subject mezinárodní cs
dc.subject marketing cs
dc.subject product/market fit cs
dc.subject Jobs-to-be done cs
dc.subject E-shop en
dc.subject E-commerce en
dc.subject online en
dc.subject communications en
dc.subject strategy en
dc.subject international en
dc.subject marketing en
dc.subject product/market fit en
dc.subject Jobs-to-be done en
dc.title Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh
dc.title.alternative International Online Market Entry Strategy for Veneo
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to analyze position of an existing company Veneo and suggest an online strategy for setting up a global e-shop. A theoretical part of the thesis introduces a concept Product/market fit oriented towards customers and their needs. Part of the strategy is a digital marketing communications plan; therefore, the theoretical part also provides readers with various tools used in online marketing communications. Based on results from the quantitative questionnaire, company's internal analysis, and the cluster analysis current product/market fit on a Czech market is defined. This answers to the first research question. Furthermore, an external environment is examined based on comparative analysis of competition, semi-structured questionnaire, and results from the internal analysis. By these methods, the second research question is answered by proposing what the product/market fit for foreign markets is. The result of the thesis is an online international draft strategy with proposed plan of implementation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47426
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
bujoková_2017_dp.pdf 3.904Mb PDF View/Open None
bujoková_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
bujoková_2017_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account