Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Bělunková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:15:59Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:15:59Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41303
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o postavení ženy ve společnosti napříč historií a jejím zobrazování v dnešním reklamním sdělení. Práce se věnuje problémům sexismu a zobrazování stereotypních rolí v reklamě. Cílem práce je přispět k reálnějšímu a serióznějšímu zobrazování ženy v reklamě a k uvědomění si české společnosti, k jakým prohřeškům stále ještě dochází při zobrazování žen v televizním reklamním sdělení. Výzkum práce je zaměřený na zjištění míry tolerance společnosti k sexistické a stereotypní televizní reklamě. A do jaké míry jsou názory respondentů ovlivněny věkem a pohlavím. |
|
dc.format |
126 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sexismus
|
cs |
dc.subject |
stereotypní zobrazení
|
cs |
dc.subject |
žena
|
cs |
dc.subject |
gender
|
cs |
dc.subject |
televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
feminismus
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
Rada pro reklamu
|
cs |
dc.subject |
hnutí NESEHNUTÍ
|
cs |
dc.subject |
Stínová rada pro reklamu
|
cs |
dc.subject |
sexism
|
en |
dc.subject |
stereotypical imagination
|
en |
dc.subject |
woman
|
en |
dc.subject |
gender
|
en |
dc.subject |
television advertising
|
en |
dc.subject |
feminism
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
Ad Council
|
en |
dc.subject |
movement NESEHNUTÍ
|
en |
dc.subject |
The Shaded Council for Advertising
|
en |
dc.title |
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě |
|
dc.title.alternative |
Sexism and Stereotypes in Advertising - The Role of a Woman in Advertising |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis discusses the role of a woman in the society across the history and her image in today's advertising. The thesis refers to problems of sexism and stereotypical roles in advertising. The aim of this thesis is to redound to more realistic and serious image of a woman in advertising and to realization of Czech society that there are still many aberrances in imaging the role of a woman in television advertising. The research of the thesis focuses on discovery of the forbearance level of society to the advertising which includes sexism and stereotypical roles and how much the respondents are affected by age or sex. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47424
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account