Vnímání environmentálních rizik dětmi školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání environmentálních rizik dětmi školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trojan, Jakub
dc.contributor.author Heger, Dominik
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:44Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:44Z
dc.date.issued 2017-02-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41197
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je "Vnímání environmentálních rizik dětmi školního věku." Hlavní výzkumná otázka zní: Jak vnímají žáci školního věku environment a rizika jej ovlivňující? Cílem teoretické části práce je vytvoření základu pro výzkumné šetření, které je představeno v praktické části. V první části se bakalářská práce zabývá základními pojmy, které se v práci vyskytují. V druhé části je popisováno kvantitativní výzkumné šetření, které probíhalo na základě ankety. Respondenty byli žáci základní školy prvního a druhého stupně. Cílem praktické části je zjistit pohled žáků na životní prostředí a rizika jej ovlivňující.
dc.format 63 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Životní prostředí cs
dc.subject environmentální riziko cs
dc.subject environmentální výchova cs
dc.subject Environment en
dc.subject environment risk en
dc.subject environmental education en
dc.title Vnímání environmentálních rizik dětmi školního věku
dc.title.alternative Perception of Environmental Hazards by School-age Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pitrová, Kateřina
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The theme of this work is " Perception of environmental risks by school age children. " The main research question is: How the pupils of the school age perceive the environment and its risks. The aim of the theoretical part of the thesis is to create a basis for the research survey, which is presented in the practical part. In the first part, the bachelor thesis deals with the basic concepts that exist in the bachelor's work. The second part describes a quantitative research investigation that was conducted on the basis of a survey. Respondents were elementary school pupils of the first and second grades. The aim of the practical part is to determine the pupils' view of the environment and its influences.
dc.description.department Ústav environmentální bezpečnosti
dc.thesis.degree-discipline Řízení environmentálních rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Environmental Risk Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Bezpečnost společnosti cs
dc.thesis.degree-program Security of Society en
dc.identifier.stag 47280
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-05-15
local.subject děti školního věku cs
local.subject ekologická výchova cs
local.subject school children en
local.subject ecological education en


Files in this item

Files Size Format View Description
heger_2017_dp.pdf 2.421Mb PDF View/Open None
heger_2017_op.pdf 208.1Kb PDF View/Open None
heger_2017_vp.pdf 233.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account