Vnímání environmentálních rizik malými dětmi předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání environmentálních rizik malými dětmi předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trojan, Jakub
dc.contributor.author Zábojníková, Jitka
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:43Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:43Z
dc.date.issued 2017-02-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41195
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Vnímání environmentálních rizik se zabývá problematikou envi-ronmentálních rizik, jejich rozdělením a konkrétním ukotvením. Dále práce pojednává o environmentální výchově. O její charakteristice a důvodům pro environmentální výchovu. Následně o cílech a formě vzdělávání. Taktéž je zaměřena na pochopení vnímání dětí před-školního věku, konzultaci s dětmi a učiteli z mateřských škol, aby mohlo dojít k návrhu implikace pro úpravu vzdělávacího procesu v mateřských školách.
dc.format 69 s. (76 901)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject environmentální rizika cs
dc.subject environmentální výchova cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject děti cs
dc.subject před-školní věk cs
dc.subject environmental risks en
dc.subject environmental education en
dc.subject kindergarten en
dc.subject education en
dc.subject children en
dc.subject pre-school age en
dc.title Vnímání environmentálních rizik malými dětmi předškolního věku
dc.title.alternative Preschool Children Environmental Risks Perception
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pitrová, Kateřina
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis on Preschool children environmental risks perception deals with envi-ronmental risks, their classification and concrete anchoring. The thesis also deals with envi-ronmental education. About it´s characteristics and reasons for environmental education. Consequently, the objectives and form of education. It also focuses on understanding pre-school age perceptions, consultation with children, and nursery teachers so that a sugges-tion of implication can be made to adapt the educational process in kindergartens
dc.description.department Ústav environmentální bezpečnosti
dc.thesis.degree-discipline Řízení environmentálních rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Environmental Risk Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Bezpečnost společnosti cs
dc.thesis.degree-program Security of Society en
dc.identifier.stag 47278
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-05-15
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject ekologická výchova cs
local.subject preschool children en
local.subject ecological education en


Files in this item

Files Size Format View Description
zábojníková_2017_dp.pdf 8.167Mb PDF View/Open None
zábojníková_2017_op.pdf 209.2Kb PDF View/Open None
zábojníková_2017_vp.pdf 232.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account