Rozvoj pedagogických dovedností u začínajícího učitele.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj pedagogických dovedností u začínajícího učitele.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chudý, Štefan
dc.contributor.author Šteker, Karel
dc.date.accessioned 2010-07-15T16:07:52Z
dc.date.issued 2007-05-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4117
dc.description.abstract Tato práce má za cíl analyzovat současný stav pedagogických dovedností začínajícího učitele a má mu pomoci při jeho dalším rozvoji. Teoretická část popisuje didaktiku odborných předmětů ve vzdělávacím procesu člověka, hlavní výukové cíle a metody, didaktické zásady, některé organizační formy vyučování a význam sebereflexe každého učitele. V praktické části autor uvádí příklad průběhu vyučovací hodiny, ukázku sebereflexního deníku a výsledky dotazníkového šetření uskutečněného mezi studenty. Syntéza zjištěných výsledků průzkumu a doporučení pro praxi je uvedena v závěru bakalářské práce. cs
dc.format 64 s., 13 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 621015 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.05.2037
dc.subject didaktika cs
dc.subject učitel cs
dc.subject výuka cs
dc.subject vyučovací hodina cs
dc.subject odborný předmět cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject didactics en
dc.subject teacher en
dc.subject education en
dc.subject lesson en
dc.subject speciality en
dc.subject self-reflection en
dc.subject research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Rozvoj pedagogických dovedností u začínajícího učitele. cs
dc.title.alternative The development of pedagogical skills of junior teacher. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2007-06-26
dc.date.vskp-available 2037-05-24
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to analyse actual situation of a teacher at the beginning of his career and his pedagogical skills and to give him a hand for further progress. The theoretical part describes didactics of specialized subjects in the educational system, main educational aims and methods, didactic principles, some of lessons' organization forms and the importance of self-reflection for every teacher. In the practical part, the writer presents example of his lesson, the preview of self-reflection diary and results from the question-naire research among students. The synthesis of the research and recommendations for practice are mentioned at the end of this thesis. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6638
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade B
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject začínající učitelé cs
local.subject pedagogical skills en
local.subject beginning teachers en


Files in this item

Files Size Format View
šteker_2007_bp.pdfBlocked 606.4Kb PDF View/Open
šteker_2007_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
šteker_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account