dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Šteker, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T16:07:52Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4117
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce má za cíl analyzovat současný stav pedagogických dovedností začínajícího učitele a má mu pomoci při jeho dalším rozvoji. Teoretická část popisuje didaktiku odborných předmětů ve vzdělávacím procesu člověka, hlavní výukové cíle a metody, didaktické zásady, některé organizační formy vyučování a význam sebereflexe každého učitele. V praktické části autor uvádí příklad průběhu vyučovací hodiny, ukázku sebereflexního deníku a výsledky dotazníkového šetření uskutečněného mezi studenty. Syntéza zjištěných výsledků průzkumu a doporučení pro praxi je uvedena v závěru bakalářské práce. |
cs |
dc.format |
64 s., 13 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
621015 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.05.2037 |
|
dc.subject |
didaktika
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
vyučovací hodina
|
cs |
dc.subject |
odborný předmět
|
cs |
dc.subject |
sebereflexe
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
didactics
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
lesson
|
en |
dc.subject |
speciality
|
en |
dc.subject |
self-reflection
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Rozvoj pedagogických dovedností u začínajícího učitele. |
cs |
dc.title.alternative |
The development of pedagogical skills of junior teacher. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2007-06-26 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is to analyse actual situation of a teacher at the beginning of his career and his pedagogical skills and to give him a hand for further progress. The theoretical part describes didactics of specialized subjects in the educational system, main educational aims and methods, didactic principles, some of lessons' organization forms and the importance of self-reflection for every teacher. In the practical part, the writer presents example of his lesson, the preview of self-reflection diary and results from the question-naire research among students. The synthesis of the research and recommendations for practice are mentioned at the end of this thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6638
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
pedagogické kompetence
|
cs |
local.subject |
začínající učitelé
|
cs |
local.subject |
pedagogical skills
|
en |
local.subject |
beginning teachers
|
en |