Má značka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šagát, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Černá, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:15:41Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:15:41Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41168
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá založením vlastní značky, rozpracovává do detailů jednotlivé části jako je koncept značky, vizuál značky a její produkty. Součástí práce je průzkum současné situace pro zařazení značky na trhu a pro obhájení jejího budoucího potenciálu. Teoretická část přináší otázky ohledně obecného uplatnění návhářské profese v dnešním světě a věnuje se problematice dopadu módního průmyslu na životní prostředí. Praktická část se věnuje konkrétním řešením problematiky. Věnuje se fungování a konceptu nové ekologické módní značky, dále rozvíjí alternativní způsoby konzumace módních produktů. Projektová část se zabývá rozpracováním první signifikantní ekologické kolekce s názvem Holidays Forever, která je inspirovaná konceptem pocitu prázdnin. |
|
dc.format |
65 s. (70147 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
etická móda
|
cs |
dc.subject |
eko
|
cs |
dc.subject |
bio
|
cs |
dc.subject |
móda a zdraví
|
cs |
dc.subject |
zdravé tělo zdravá mysl
|
cs |
dc.subject |
veganská móda
|
cs |
dc.subject |
luxus
|
cs |
dc.subject |
empatie
|
cs |
dc.subject |
laskavost
|
cs |
dc.subject |
spiritualita
|
cs |
dc.subject |
budouctnost
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
ethical fashion
|
en |
dc.subject |
eco
|
en |
dc.subject |
bio
|
en |
dc.subject |
fashion and health
|
en |
dc.subject |
healthy body healthy mind
|
en |
dc.subject |
vegan fashion
|
en |
dc.subject |
luxury
|
en |
dc.subject |
empathy
|
en |
dc.subject |
kindness
|
en |
dc.subject |
spirituality
|
en |
dc.subject |
future
|
en |
dc.title |
Má značka |
|
dc.title.alternative |
Fashion Brand of my Future |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štraneková, Mária |
|
dc.date.accepted |
2017-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis describes aspects of launching a new brand. Tt develops in details each elements such as brands concept, its visual side and its products. Part of this is also research of nowadays situation which helps to find the future potential of the brand. The theoretical part deals with questions about how can a fashion designers profession be beneficial for the society. It also deals with the problems that fashion industry creates from the ecological point of view. The practical part brings solutions and alternatives to nowadays system of consumption and production of fashion products. The project part shows brands first ecological collection themed Holidays Forever, which is inspired by the concept of what it feels like to have a Holiday. |
|
dc.description.department |
Ateliér Design oděvu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Design oděvu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Fashion Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
47242
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-05-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account