dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Šenkeřík, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:15:32Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:15:32Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41087
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá evaluací využívaných podpůrných opatření na středních školách na Zlínsku. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První z nich se vztahuje k inkluzi v obecné rovině, druhá kapitola pojednává o možných podpůrných opatřeních, která mají být ze zákona využívána. Praktická část bakalářské práce je tvořena kvantitativním výzkumem formou dotazníku. Tato část práce je zaměřena na evaluaci současného stavu využívání podpůrných inkluzivních opatření na středních školách na Zlínsku a porovnání výsledků s Katalogem podpůrných opatření. Přínos práce spočívá v odhalení rezerv v naplňování speciálních vzdělávacích potřeb studentů při edukaci a nastínění, ve kterých oblastech je třeba zkvalitnit edukaci jedinců s potřebou podpůrných opatření, aby jejich edukace byla co možná nejefektivnější. |
|
dc.format |
63 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
podpůrná opatření
|
cs |
dc.subject |
student/žák se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
evaluace
|
cs |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
support measures
|
en |
dc.subject |
student/pupil with special educational needs
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.title |
Implementace podpůrných inkluzivních opatření na středních školách: evaluace současného stavu |
|
dc.title.alternative |
Implementation of supportive inclusive measures in secondary schools: evaluation of the current state |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with an evaluation of used support measures at secondary schools in the Zlín region. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter is related to inclusion in general, the second chapter deals with possible support measures which have to be used by the law. The practical part of this bachelor thesis is based on quantitative research in the form of a questionnaire. This part of the work focuses on the evaluation of the current state of the use of supportive inclusive measures at secondary schools in the Zlín region and on the comparison of the results with the Catalog of Support Measures. The benefit of this work lies in the discovery of reserves in fulfilling the special educational needs of students in education and outline in which areas is necessary to improve the education of individuals with the need of support measures so that their education is as effective as possible. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38929
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-26 |
|
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
sociální opora
|
cs |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
inclusive education
|
en |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
social support
|
en |