Analýza marketingových komunikací ve firmě Raab Computer
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Blažková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T13:01:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T13:01:50Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4100
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací ve firmě Raab Computer. Tato společnost poskytuje telekomunikační služby a počítačové příslušenství. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingových komunikací a jednotlivých částí komunikačního mixu, to znamená formuluje teoretická východiska pro analýzu. Praktická část této práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací ve firmě Raab Computer pomocí dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení stávající situace využívání marketingových komunikací ve firmě, které by měly vést ke zdokonalení komunikace se zákazníky. |
cs |
dc.format |
57 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1260122 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových komunikací ve firmě Raab Computer |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing communications of Raab Computer Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2007-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor's Thesis is focused on analysis of marketing communications in Raab Computer Company. The company provides telecommunication services and sells computer components. The theoretical part deals with marketing communications and elements of promotional mix in general. The practical part contains analysis of marketing communications in Raab Computer Company using a quantitative marketing research. After analysing the research's results there were made several improvement suggestions which would be beneficial for company's communication with the public. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6490
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account