Projekt otevření nové prodejny firmy COMTEC, s.r.o. v Trenčíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Tinková, Erika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T12:59:42Z |
|
dc.date.available |
2017-05-04T23:00:29Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4093
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomovém práce je vytvoření projektu, otevření prodejny s informační techni-kou společnosti COMTEC, s.r.o. v Trenčíně. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část objasňuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingových stratégií. Část praktická je dále roz-dělena na analytickou a projektovou část. Analytická část představuje stručnou charakte-ristiku firmy, analýzu současných vlivů externího a interního prostředí a analýzu silných a slabých stránek firmy COMTEC, s.r.o. V závěrečné projektové části jsou zpracovány konkrétní marketingové aktivity spojené s otevřením nové prodejny a analýza celého projektu. |
cs |
dc.format |
103 s. |
cs |
dc.format.extent |
1259924 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
informační technologie
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
information technology
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.title |
Projekt otevření nové prodejny firmy COMTEC, s.r.o. v Trenčíně |
cs |
dc.title.alternative |
The project of opening a new shopping store of company COMTEC, s.r.o. in Trencin |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ladová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2007-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my dissertation work is creating the project about opening shop with informa-tion technology produced by COMTEC, s.r.o. in Trenčín. The dissertation work is divided into two parts; teoretical and practical. The teoretical part clarifies the basic terms from marketing field and marketings strategy. The analytical part presents brief company characteristic, the analysis of the present influence of internal and external environment and the analysis of the company's strong and weak points. The specific marketing aktivity and analysis are developed in the conclusion. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6371
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account