Projekt stanovení konkurenční strategie firmy SWS Slušovice a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt stanovení konkurenční strategie firmy SWS Slušovice a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Tomšíčková, Silvie
dc.date.accessioned 2010-07-15T12:59:27Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:16Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4092
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá stanovením nejvhodnější strategie, která by napomohla zdokonalit fungování společnosti na trhu informačních technologií. Teoretická část obsahuje poznatky o konkurenční analýze, základních konkurenčních strategií a možnostech zvýšit konkurenční výhodu firmy. V analytické části je představena společnost, její současná situace a strategie. Nedílnou součástí je rozbor konkurentů na trhu s porovnáním služeb a jejich zhodnocení. Na základě závěrů z analýz je navrhnuta konkurenční strategie pro zlepšení postavení na trhu, získání většího tržního podílu a obratu společnosti. cs
dc.format 89 s., 18 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 5626433 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
dc.subject Konkurence cs
dc.subject konkurenční analýza cs
dc.subject strategie cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject matice rozvoje tržeb cs
dc.subject distributor cs
dc.subject VAD cs
dc.subject IT trh cs
dc.subject Competition en
dc.subject Competition analysis en
dc.subject strategy en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter analysis of the five competition forces en
dc.subject matrix of incomes' development en
dc.subject reseller en
dc.subject VAD en
dc.subject IT market en
dc.title Projekt stanovení konkurenční strategie firmy SWS Slušovice a.s. cs
dc.title.alternative Project of setting a competitive strategy in SWS Slušovice a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupka, Milan
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated This graduation work is engaged in determination the most suitable strategy which can be helpful to improve the company functioning on the information technology market. The theoretical part includes general information about competitive analysis, basic competitive strategies and possibilities to increase the competitive advantage of the company. In the analysis is presented the company, its current situation and strategy. Integral part is competitors' study of the market with comparing services and their evaluation. On the results based on analyses is suggested competitive strategy for improving the market position, increasing market share and sales of the company. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6085
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
tomšíčková_2007_dp.pdfBlocked 5.365Mb PDF View/Open
tomšíčková_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
tomšíčková_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account