dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Tomšíčková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T12:59:27Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:16Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4092
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá stanovením nejvhodnější strategie, která by napomohla zdokonalit fungování společnosti na trhu informačních technologií. Teoretická část obsahuje poznatky o konkurenční analýze, základních konkurenčních strategií a možnostech zvýšit konkurenční výhodu firmy. V analytické části je představena společnost, její současná situace a strategie. Nedílnou součástí je rozbor konkurentů na trhu s porovnáním služeb a jejich zhodnocení. Na základě závěrů z analýz je navrhnuta konkurenční strategie pro zlepšení postavení na trhu, získání většího tržního podílu a obratu společnosti. |
cs |
dc.format |
89 s., 18 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
5626433 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční analýza
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
matice rozvoje tržeb
|
cs |
dc.subject |
distributor
|
cs |
dc.subject |
VAD
|
cs |
dc.subject |
IT trh
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
Competition analysis
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis of the five competition forces
|
en |
dc.subject |
matrix of incomes' development
|
en |
dc.subject |
reseller
|
en |
dc.subject |
VAD
|
en |
dc.subject |
IT market
|
en |
dc.title |
Projekt stanovení konkurenční strategie firmy SWS Slušovice a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of setting a competitive strategy in SWS Slušovice a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupka, Milan |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This graduation work is engaged in determination the most suitable strategy which can be helpful to improve the company functioning on the information technology market. The theoretical part includes general information about competitive analysis, basic competitive strategies and possibilities to increase the competitive advantage of the company. In the analysis is presented the company, its current situation and strategy. Integral part is competitors' study of the market with comparing services and their evaluation. On the results based on analyses is suggested competitive strategy for improving the market position, increasing market share and sales of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6085
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|