dc.contributor.advisor |
Mikeska, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Karlík, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T12:54:24Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4075
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá realizací projektu vzniku studentského klubu ve Zlíně. Pomocí marketingového výzkumu se nejprve zaměřuje na průzkum studentských preferencí spojených s kluby ve Zlíně. Na následné analýzy a vyhodnocení získaných údajů pak staví samotný projekt. Ten je řešen za pomoci projektového řízení s pomocí využití jeho specifických metod, jakými je logický rámec, rozpracování pracovních činností, rizikovou a síťovou analýzu, která je podpořena výstupy z programu MS Project. Projekt se dále zabývá výběrem vhodné formy podnikání, předběžnou kalkulací nákladů. Na konci práce je uvedeno závěrečné hodnocení projektu. Klíčová slova: marketingový výzkum, projekt, projektové řízení, studentský klub |
cs |
dc.format |
88 s., 16 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
9747432 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012 |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
projektové řízení
|
cs |
dc.subject |
studentský klub
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.subject |
student's club
|
en |
dc.title |
Projekt vybudování studentkého klubu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of floatationing new students club in Zlin |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with the proces of floatationing new students club in Zlin. Firstly, on the basis of marketing survey, it focuses on students preferences accoarding to clubs situated in Zlin. The project of floatationing new students club is based on the interpretation of the survey findings. The project itself is solved via project management and the help of its specific methods such are logframe, work breakdown structure, risk and net analysis, which are supported with the MS Projects outputs. Next the project deals with choosing a suitable form of business and with a precalculation of cost. At the end of this thesis, there is the project resume |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5937
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|