The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Bayramyan, Mariam
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:51Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:51Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40744
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je vytvořit marketingový plán pro advokátní kancelář Servaas pro rok 2017. První část práce byla zaměřena na vymezení teoretických znalostí z oblasti marketingového plánování. Druhá část práce předkládá analýzu makroprostředí advokátní kanceláře v Nizozemí a aktuální situaci v advokátní kanceláři Servaas. Výsledky situační PEST analýzy, analýzy zákazníků, benchmarkingové analýzy a analýzy současného marketingového mixu byly shrnuty prostřednictvím IFE a EFE matice, dále shrnuty do SPACE matice a strategické matice SWOT. Na základě těchto výsledků byl vytvořen marketingový plán včetně akčních plánů. V závěru byl marketingový plán byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
105 p. (177,860 characters) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing plan
|
cs |
dc.subject |
marketing plan structure
|
cs |
dc.subject |
marketing planning
|
cs |
dc.subject |
situation analysis
|
cs |
dc.subject |
Critical Success Factor
|
cs |
dc.subject |
CSF
|
cs |
dc.subject |
service
|
cs |
dc.subject |
law
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing plan structure
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
Critical Success Factor
|
en |
dc.subject |
CSF
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
law
|
en |
dc.title |
The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017 |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Plan for the SERVAAS Law Firm for 2017 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to develop a marketing plan for a law firm SERVAAS for the year 2017. The first part of the thesis was defined theoretical knowledge of marketing planning. The second part of the thesis was indicated the analysis of the macro environment of law firms in the Netherlands and current performance of the SERVAAS law firm. The results of the situational analysis PEST, customer analysis, benchmarking analysis and the current marketing mix materialized facts that were illustrated in a matrix IFE and EFE, further integrated into the SPACE matrix and strategic SWOT matrix. Based on these results, the remaining parts of the marketing plan were given along with action plans. In the end, the marketing plan was put to the cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
46636
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account