The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Bayramyan, Mariam
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:51Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:51Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40744
dc.description.abstract Cílem této práce je vytvořit marketingový plán pro advokátní kancelář Servaas pro rok 2017. První část práce byla zaměřena na vymezení teoretických znalostí z oblasti marketingového plánování. Druhá část práce předkládá analýzu makroprostředí advokátní kanceláře v Nizozemí a aktuální situaci v advokátní kanceláři Servaas. Výsledky situační PEST analýzy, analýzy zákazníků, benchmarkingové analýzy a analýzy současného marketingového mixu byly shrnuty prostřednictvím IFE a EFE matice, dále shrnuty do SPACE matice a strategické matice SWOT. Na základě těchto výsledků byl vytvořen marketingový plán včetně akčních plánů. V závěru byl marketingový plán byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 105 p. (177,860 characters)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing plan cs
dc.subject marketing plan structure cs
dc.subject marketing planning cs
dc.subject situation analysis cs
dc.subject Critical Success Factor cs
dc.subject CSF cs
dc.subject service cs
dc.subject law cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing plan structure en
dc.subject marketing planning en
dc.subject situation analysis en
dc.subject Critical Success Factor en
dc.subject CSF en
dc.subject service en
dc.subject law en
dc.title The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017
dc.title.alternative The Marketing Plan for the SERVAAS Law Firm for 2017
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to develop a marketing plan for a law firm SERVAAS for the year 2017. The first part of the thesis was defined theoretical knowledge of marketing planning. The second part of the thesis was indicated the analysis of the macro environment of law firms in the Netherlands and current performance of the SERVAAS law firm. The results of the situational analysis PEST, customer analysis, benchmarking analysis and the current marketing mix materialized facts that were illustrated in a matrix IFE and EFE, further integrated into the SPACE matrix and strategic SWOT matrix. Based on these results, the remaining parts of the marketing plan were given along with action plans. In the end, the marketing plan was put to the cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Economics and Management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 46636
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
bayramyan_2017_dp.pdf 3.601Mb PDF View/Open None
bayramyan_2017_op.docx 23.69Kb Unknown View/Open None
bayramyan_2017_vp.docx 25.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account