Projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety firmy ZEPELIN CZ, s.r.o. na území Moravy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Ševčíková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T12:43:45Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4061
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou rozšíření zákaznických segmentů firmy ZEPELIN CZ, s.r.o., která provozuje vyhlídkové lety horkovzdušným balónem. V první části jsou zpracovány teoretické podklady vztahující se k segmentaci a k balónovému létání, další část analyzuje vnitřní a vnější prostředí firmy, současný stav segmentace zákazníků firmy, její marketingové komunikace a v neposlední řadě obsahuje také průzkum potenciálních zákazníků v Moravskoslezském kraji. Na analýzy navazuje projekt, v němž jsou navrženy způsoby segmentace současných a potenciálních zákazníků a způsoby oslovení jednotlivých tržních segmentů. |
cs |
dc.format |
76 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2352388 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 04.05.2012 |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
ZEPELIN CZ
|
cs |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
inquiry
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
ZEPELIN CZ
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety firmy ZEPELIN CZ, s.r.o. na území Moravy |
cs |
dc.title.alternative |
Project of market segments enlargement for hot air balloons flights in ZEPELIN CZ, Ltd. in Moravia |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlíčková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with problems of market segments enlargement for hot air balloons flights in ZEPELIN CZ, Ltd. In the first part, there are compiled theoretical data concerning market segmentation and hot air balloons flying. In the second part, there are analyses of the company and its surrounding, of the present market segmentation in the company and of marketing communication. There is also the inquiry of potential costumers in Moravian-Silesian Region. The master thesis gets on with project. There are suggested ways of seg-mentation of present and potential costumers and ways of addressing different market seg-ments. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5992
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account