The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Rýparová, Pavlína
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:36Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:36Z
dc.date.issued 2016-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40586
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace největší automobilové společnosti v České republice, ŠKODA AUTO a.s. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá úvodem do marketingu, komunikačním mixem, jeho nástroji a využití Internetu. Po teoretické části následuje část praktická, která představí společnost a poté aplikuje teoretické poznatky na společnost ŠKODA AUTO a.s. Závěrečná část práce je zaměřena na vyhodnocení marketingového výzkumu s případnými doporučeními pro větší informovanost občanů České republiky.
dc.format 55 s. (72 923 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject Internet cs
dc.subject ŠKODA AUTO cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Communications mix en
dc.subject Advertising en
dc.subject Direct Marketing en
dc.subject Sales Promotion en
dc.subject Public Relations en
dc.subject the Internet en
dc.subject ŠKODA AUTO en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.
dc.title.alternative The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrušecká, Denisa
dc.date.accepted 2017-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis analyses marketing communications of the biggest automobile company in the Czech Republic, ŠKODA AUTO a.s. Bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part deals with the introduction to the marketing, communications mix, its tools and use of the Internet. The theoretic part follows practical part where the company is introduced and theory is applied on the ŠKODA AUTO Company. The final part of this bachelor thesis focuses on marketing research evaluation and subsequent recommendations for better foreknowledge of citizens of the Czech Republic.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 46342
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-05-02
local.subject marketingová komunikace cs
local.subject automobilky cs
local.subject communication in marketing en
local.subject automobile companies en


Files in this item

Files Size Format View Description
rýparová_2017_dp.zip 209.2Kb Unknown View/Open None
rýparová_2017_op.doc 45Kb Unknown View/Open None
rýparová_2017_vp.doc 92.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account