The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurigová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Jomardyan, Arsen Samvel
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:33Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:33Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40561
|
|
dc.description.abstract |
Účelem této diplomové práce je poskytnout úplný a komplexní přehled kroků, které by měly být implementovány a povedou ke zlepšení brandové strategie České Republiky, v tomto kontextu chápana ČR jako turistické destinace. Mým cílem v teoretické části je zjistit, co důležitého stojí v pozadí /fenoménu/ cestování. Díky hlavním bodům si bude moci čtenář udělat lepší představu o daném tématu a lépe ho tak pochopit. V analytické části se věnuji analýze současného stavu v oblasti cestování v České Republice a navrhnu cesty/způsoby/, které krok za krokem povedou k celkovému zlepšení situace. Poslední projektová část obsahuje tři projektové plány, které jsou považovány za tři hlavní aspekty, jež mají naplnit účel/cíl/ této práce; zlepšení brandové strategie České republiky jako turistické destinace. |
|
dc.format |
129 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
management značky
|
cs |
dc.subject |
destinace
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
turistika
|
cs |
dc.subject |
brand management
|
en |
dc.subject |
Czech Republic
|
en |
dc.subject |
destination branding
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.title |
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination |
|
dc.title.alternative |
The Project of Improving Brand Strategy of the Czech Republic as a Tourist Destination |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this thesis is to provide full and comprehensive combined implementation steps to improve brand strategy of the Czech Republic as a travel destination. The aim of the theoretical part is to find out the core background of travelling, get to know the reader with main points and make easier to understand this thesis. Analytical part intends to analyze the current travel situation of travel sector in the Czech Republic and find out the ways to provide with steps of strategical implementation. The last, project part includes three project plans which are considered to be the main aspects to execute the aim of this thesis; improve brand strategy of the Czech Republic as a travel destination. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
46283
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account