Projekt tvorby a realizace marketingové koncepce v malé firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt tvorby a realizace marketingové koncepce v malé firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Glogar, Alois
dc.contributor.author Třetina, Jaroslav
dc.date.accessioned 2010-07-15T12:33:55Z
dc.date.available 2017-08-10T23:00:40Z
dc.date.issued 2007-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4049
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je tvorba a realizace marketingové koncepce v malé firmě a zefektivnění činností marketingového oddělení malého podniku. Teoretická část přibližuje problematiku a specifika marketingu v malých a středních firmách a problematiku zavádění marketingu do společnosti. Analytická část obsahuje ideový projekt zavádění marketingu do společnosti Bridgestone CR, s.r.o. cs
dc.format 75 s., 3 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2750315 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2017
dc.subject marketing v malé a střední firmě cs
dc.subject zavádění marketingu cs
dc.subject marketing in small and medium-sized enterprises en
dc.subject marketing implementation en
dc.title Projekt tvorby a realizace marketingové koncepce v malé firmě cs
dc.title.alternative Project of creation and implementation of the marketing comcept in small company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2007-09-03
dc.description.abstract-translated The aim of this work is creation and application of marketing conception in small company leading to better efficiency of marketing department of small company. The theoretical part explain problems and specificity of marketing in small and medium-sized enterprises and problems how to put marketing in to practice. The analysis presents ideal project of implementing marketing in to the company Bridgestone CR, s.r.o. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3982
dc.date.assigned 2007-07-10
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
třetina_2007_dp.pdfBlocked 2.622Mb PDF View/Open
třetina_2007_vp.doc 1.247Mb Microsoft Word View/Open
třetina_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account