Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o., Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Gondeková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T12:25:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T12:25:56Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4036
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce je zhodnocení marketingového řízení Zásobovacího a odbytového závodu Olomouc a stanovení doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti. V teoretické části je podrobně rozpracováno marketingové řízení a konkurenceschopnost. Praktická část se zabývá rozborem všech doposud uskutečňovaných marketingových aktivit závodu a analýzou konkurence, SWOT analýzou, Porterovu analýzou a Pest analýzou. Na základě hlavních nedostatků zjištěných analýzami jsou v další části navrhnuta doporučení a možná řešení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
69 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1506890 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o., Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing management AŽD Praha s.r.o., The Supply and Sales Concern in Olomouc as a condition of competitive advantage |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2007-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my Bachelor work is evaluation of marketing management of The Supply and Sales Concern in Olomouc and setting of recommendation leading to the increasing of competitive advantage. The marketing management and the competitive advantage are elaborated in the theoretical part of my work. In the practical part I am dealing with the analysis of all marketing activities of the concern still realising, with analysis of competition, SWOT analysis, Porter's analysis and Pest analysis. On the basis of main shortcomings being found by analyses, there are recommendations and possible solutions - which are put to the expense and risky analysis - proposed in the following part. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6834
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account