Principy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Principy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Culík Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Štumarová, Monika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:11Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:11Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40368
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Baťa, a. s. do roku 1945 s cílem porovnat tyto principy v současné vybrané firmě a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa. Podstatou řešení bylo zpracovat data pocházející z archivních záznamů a provést jejich vyhodnocení. Bylo zjištěno, že firma Baťa, a. s. využívala nástrojů marketingové komunikace ve velké míře a velmi efektivně. V práci byla provedena komparace využívání těchto nástrojů firmou Baťa a vybranou společností. Potvrdily se shodné principy, ale byly nalezeny i značné rozdíly. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, zaměřující se na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
dc.format 98 s. (150 376 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject služba cs
dc.subject Tomáš Baťa cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.subject Advertising en
dc.subject Service en
dc.subject Tomas Bata en
dc.title Principy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě
dc.title.alternative Principles of Marketing Communication of Bata Company Until 1945 and Their Use in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ježková, Silvie
dc.date.accepted 2017-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on marketing communication of Bata company till 1945 with the aim to compare this principles with marketing communication of selected company and determine recommendation. The essence of the solution was to process archive documents and made an evaluation. The result was that Bata company used marketing communication tools in large extent and very effectively. There were compared marketing communication tools of Bata company and selected company. There were confirmed similar principles, but in other way there were found out many differences. The last part of thesis are recommendations which are aimed to make current marketing communication tools of chosen company better.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45981
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
štumarová_2017_dp.pdf 7.601Mb PDF View/Open None
štumarová_2017_op.pdf 621.6Kb PDF View/Open None
štumarová_2017_vp.docx 22.35Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account