Principy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Culík Končitíková, Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Štumarová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:11Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40368
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Baťa, a. s. do roku 1945 s cílem porovnat tyto principy v současné vybrané firmě a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa. Podstatou řešení bylo zpracovat data pocházející z archivních záznamů a provést jejich vyhodnocení. Bylo zjištěno, že firma Baťa, a. s. využívala nástrojů marketingové komunikace ve velké míře a velmi efektivně. V práci byla provedena komparace využívání těchto nástrojů firmou Baťa a vybranou společností. Potvrdily se shodné principy, ale byly nalezeny i značné rozdíly. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, zaměřující se na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. |
|
dc.format |
98 s. (150 376 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
Tomáš Baťa
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Tools
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Service
|
en |
dc.subject |
Tomas Bata
|
en |
dc.title |
Principy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
Principles of Marketing Communication of Bata Company Until 1945 and Their Use in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ježková, Silvie |
|
dc.date.accepted |
2017-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on marketing communication of Bata company till 1945 with the aim to compare this principles with marketing communication of selected company and determine recommendation. The essence of the solution was to process archive documents and made an evaluation. The result was that Bata company used marketing communication tools in large extent and very effectively. There were compared marketing communication tools of Bata company and selected company. There were confirmed similar principles, but in other way there were found out many differences. The last part of thesis are recommendations which are aimed to make current marketing communication tools of chosen company better. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45981
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account