Analýza kvality poskytovaných služeb Taxi služby Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb Taxi služby Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Sedláček, Ondřej
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:09Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:09Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40353
dc.description.abstract Hlavní cílem bakalářské práce je analýza kvality poskytovaných služeb společnosti Taxi Zlín. První část se zaměřuje na teoretický výklad základních pojmů z marketingu jako je marketing služeb, marketingový mix služeb, SWOT analýza, PEST analýza a analýza pěti konkurenčních sil. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část. V praktické části představuji společnost Taxi Zlín a její služby, dále se věnuji SWOT ana-lýze, PEST analýze a Porterově analýze pěti konkurenčních sil. Pomocí sestavení dotazní-ku je zjištěna spokojenost zákazníků se stávajícími službami. Výsledky dotazníku jsou použity jako podklad pro následné návrhy a doporučení.
dc.format 70
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject taxislužba cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject kvalita služeb cs
dc.subject doporučení cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject taxi en
dc.subject service marketing mix en
dc.subject service quality en
dc.subject recommendation en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Analýza kvality poskytovaných služeb Taxi služby Zlín
dc.title.alternative Quality Analysis of Provided Services of Taxi Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pechancová, Viera
dc.date.accepted 2017-06-07
dc.description.abstract-translated The main aim of my bachelor's thesis is to analyse the services provided by the Taxi Zlin. The first part focuses on theoretical explanation of the cocpets of marketing, services mar-keting, service marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis and Porter´s five forces ana-lysis. The information obtained is then used as a theoretical basis for the practical part. The practical part introduces the company Taxi Zlin and its services and analysis its services by using SWOT analysis and PEST analysis, Porter´s five forces analysis. Using a questionnai-re survey, the degree of clients´ satisfaction with the offered services is discovered. These re-sults serve as a basis for the subsequent suggestions and recommendations.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45964
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
sedláček_2017_dp.pdf 1.989Mb PDF View/Open None
sedláček_2017_op.docx 22.51Kb Unknown View/Open None
sedláček_2017_vp.docx 22.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account