[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Němčík, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40340
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele. Teoretická část je zaměřena na spotřebitele, jeho nákupní chování a faktory které rozhodnutí ovlivňují. Dále byla definována reklama a reklamní kampaně a její kritéria pro zpracování a hodnocení, které byly využity při zpracování praktické části bakalářské práce. V praktické části byly představeny realizované reklamní kampaně na území České republiky obchodními řetězci. Dále byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků byly zpracovány doporučení a zlepšení pro budoucí reklamní kampaně. |
|
dc.format |
57 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklamní kampaně
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
Advertising Campaigns
|
en |
dc.subject |
Advertisment
|
en |
dc.subject |
Consumer
|
en |
dc.subject |
Consumer Behavior
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Analysis of the Influence of Advertising Campaigns Supporting Purchase of Domestic Food on Consumer Behavior |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bartók, Otto |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on Analysis of the Influence of Advertising Campaigns Supporting Purchase of Domestic Food on Consumer Behavior. Theoretical part is focused on consumer, his shopping behavior and factors that influence shopping decision. Next was defined advertisment and advertising campaigns and its key points for processing and evaluation, which were used during processing practical part of the bachelor thesis. In practical part were introduced realized advertising campaigns in Czech republic by supermarkets. Next was implemented reconnaissance based on survey and with obtained results were processed recommendations and improvements for future advertising campaigns. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45949
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|
local.subject |
regionální výrobky
|
cs |
local.subject |
potraviny
|
cs |
local.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
local.subject |
Česko
|
cs |
local.subject |
regional products
|
en |
local.subject |
foodstuffs
|
en |
local.subject |
Czechia
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account