Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juřičková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Kolaříková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40339
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt výrobkové inovace pro společnost Fatra Napa-jedla a.s.. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části di-plomové práce je zpracována literární rešerše z české i zahraniční odborné literatury týkající se problematiky inovací, inovačního procesu, hodnocení inovací a analýzy podnikatelského prostředí. Praktická část diplomové práce se dělí na část analytickou a projektovou. V analytické části je představena společnost Fatra a.s. a provedena analýza podnikatelského prostředí, výrobkového portfolia a konkurenceschopnosti společnosti. Na základě pro-vedených analýz je zpracován komplexní projekt navržené výrobkové inovace včetně ná-kladové a rizikové analýzy a zhodnocení ekonomické efektivnosti inovačního projektu. |
|
dc.format |
126 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
inovační projekt
|
cs |
dc.subject |
výrobková inovace
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
trh podlahovin
|
cs |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.subject |
innovative design
|
en |
dc.subject |
product innovation
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
market flooring
|
en |
dc.title |
Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku |
|
dc.title.alternative |
The Project of Product Innovation in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create product innovation for the Fatra Napajedla Inc. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part processes literature review of Czech and foreign literature sources related to the field of innovation, innovation score, innovation process, evaluation and analysis of the business environment. The practi-cal part is divided into analytical part and the project. Analytical part is made by the com-pany introduction followed by analysis of company's environment, product portfolio and company's competitiveness. Based on the analysis the complex project was processed with the suggestion of product innovation including costs and risk analysis and also evaluation of the economic efficiency of the innovative project. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45948
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account