Analýza marketingové komunikace projektu Studuj.to

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace projektu Studuj.to

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kazíková, Lucie
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:07Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40336
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací pro portál Studuj.to. Teoretická část popisuje základní pojmy marketingové komunikace a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou analýzy marketingového prostředí aplikovaný na portálu Studuj.to. Je provedena SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků z dotazníkového šetření jsou navržena doporučení v marketingové komunikaci.
dc.format 86 s. (znaky bez mezer 96 161)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketing comunication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing en
dc.subject advertisement en
dc.title Analýza marketingové komunikace projektu Studuj.to
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communination of Project Studuj.to
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Petržela, Tomáš
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on an analysis of marketing comunication for the portal Studuj.to. The theoretical part describes the basic terms of the marketing comunication and the analysis of marketing environment. In the practical part, there are the analyses of marketing environment which are applied to the portal Studuj.to. SWOT analysis, PEST analysis , Porter's five forces analysis model and questionnaire survey are provided . Based on the established facts from questionnaire, specific reccommendations may be applied in marketing communication.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45943
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
kazíková_2017_dp.pdf 1.726Mb PDF View/Open None
kazíková_2017_op.pdf 839.0Kb PDF View/Open None
kazíková_2017_vp.docx 22.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account