Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Gronychová, Helena
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:07Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40331
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována problematice privátních značek. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky zabývající se značkou a její hodnotou, privátní značkou a nakonec postoji spotřebitelů a jejich vlivu na nákupní chování. Praktická část je zaměřena na rozbor privátních značek prodávaných v České republice a analýzu postojů spotřebitelů k těmto značkám. Analýza postojů spotřebitelů byla provedena pomocí dotazníkového šetření, na jehož základě byly definovány hypotézy, jejichž pravdivost je v závěrečné části práce ověřena. Cílem práce je navrhnout doporučení pro producenty privátních značek ke zlepšení postojů spotřebitelů k privátním značkám.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject privátní značka cs
dc.subject postoj cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject obchodní řetězec cs
dc.subject brand en
dc.subject private brand en
dc.subject attitude en
dc.subject consumer en
dc.subject chain store en
dc.title Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám v České republice
dc.title.alternative Analysis of Customer Attitudes to Private Brands in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hýblová, Monika
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is devoted to the issue of private brands. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Knowledge of a brand and its value, private brand and consumer attitudes and their impact on buying behavior are covered in the theoretical part. The practical part is focused on the analysis of private brands sold in the Czech Republic and the analysis of consumer attitudes towards these brands. Analysis of consumer atti-tudes was performed through questionnaire survey. On the basis of the survey hypothesis were defined, of which veracity was verified in the final part of the thesis. The aim of the theses is to propose recommendations for producers of private brands to improve the atti-tudes of consumers to private brands.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45933
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
gronychová_2017_dp.zip 623.4Kb Unknown View/Open None
gronychová_2017_op.docx 22.76Kb Unknown View/Open None
gronychová_2017_vp.docx 22.71Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account