Výchova k morálním a etickým hodnotám u dětí předškolního věku z pohledu rodičů narozených po roce 1980

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchova k morálním a etickým hodnotám u dětí předškolního věku z pohledu rodičů narozených po roce 1980

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Žákovičová, Petra
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:06Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:06Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40328
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá výchovou k morálním hodnotám u dětí předškolního věku, především z pohledu rodičů. Teoretická část vymezuje na základě odborné literatury pojmy morálka, etika, norma, hodnota, morální vývoj. Zabývá se tříděním hodnot, způsoby zjišťování hodnot a jejich vývojem. Popisuje teorie morální vývoje dítěte podle různých přístupů. Cílem praktické části kvantitativní metody dotazníkového šetření je zjistit, zda je pro dnešní rodiče důležitá výchova k morálním hodnotám a které hodnoty rodiče považují za důležité.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hodnoty cs
dc.subject morálka cs
dc.subject morální výchova cs
dc.subject morální vývoj cs
dc.subject norma cs
dc.subject hodnotový systém cs
dc.subject Values en
dc.subject morality en
dc.subject moral education en
dc.subject moral development en
dc.subject norm en
dc.subject value system en
dc.title Výchova k morálním a etickým hodnotám u dětí předškolního věku z pohledu rodičů narozených po roce 1980
dc.title.alternative Education to Ethical and Moral Values among Preschool Children from the Perspective of Parents Born after 1980
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Haburajová Ilavská, Lenka
dc.date.accepted 2017-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the upbringing of moral values in preschool children, especially from the point of view of parents. The theoretical part defines the terms of morality, ethics, norm, value, moral development on the basis of professional literature. It deals with the classification of values, ways of finding values and their development. It describes the theory of moral development of the child according to various approaches. The aim of the practical part of the quantitative method of the questionnaire survey is to find out whether education to moral values is important for today's parents and which values they consider important.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45929
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-26
local.subject etická výchova cs
local.subject ethical education en


Files in this item

Files Size Format View Description
žákovičová_2017_dp.pdf 3.140Mb PDF View/Open None
žákovičová_2017_op.docx 21.71Kb Unknown View/Open None
žákovičová_2017_vp.doc 56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account