Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Culík Končitíková, Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Langová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:04Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:04Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40308
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analýza péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. v současnosti a porovnání se systémem péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945. Data byla zpracována pomocí metod kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na analýzu dokumentů, rozhovor s představitelem firmy Baťa a.s., dotazníkové šetření a následně bylo provedeno vyhodnocení získaných dat. Výsledky této práce umožnily porovnání péče o zákazníka v současné firmě Baťa a.s. a do roku 1945, následné doporučení ke zlepšení stávajícího stavu a obecné doporučení týkající se kvalitní péče o zákazníka současnému podnikatelskému prostředí. |
|
dc.format |
67 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zákazníci
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Customers
|
en |
dc.subject |
stuff
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
client satisfaction
|
en |
dc.title |
Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Customer Care in the Company Baťa a.s. up to 1945 as the Inspiration for Contemporary Business Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2017-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this bachelor's thesis is the analysis of customer care in the contemporary Baťa a.s. company and the comparison with the system of customer care in the company Baťa a.s. before 1945. The data was processed using the methods of quantitative research, which was focused on the analysis of documents, interview with a representative of the Baťa a.s., questionnaire survey and it was subsequently carried out evaluation of obtained data. Results of this work allow the comparison of customer care in the contemporary Baťa a.s. company and company before 1945, subsequently recommend to improve the existing condition and general recommendations for quality customer care to contemporary business environment. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45898
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account