dc.contributor.advisor |
Polepilová, Renata
|
|
dc.contributor.author |
Štěpánek, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:02Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:02Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40295
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá integrací žáků s poruchami autistického spektra do hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část vymezuje terminologii a teoretické poznatky z oblasti pervazivních vývojových poruch, shrnuje specifika a možnosti edukace žáků s poruchami autistického spektra a podává teoretická východiska integrace těchto žáků do běžných základních škol. Praktická část je prezentována kvantitativním výzkumem, jehož cílem je formou vlastního dotazníkového šetření u cílové skupiny pedagogů základních škol zmapovat jejich postoje k integraci žáků s poruchami autistického spektra do hlavního vzdělávacího proudu, jakožto i analyzovat současný stav, průběh a možnosti integrace a s ní spjaté následné edukace těchto jedinců v běžných základních školách Zlínského kraje. |
|
dc.format |
204 s. (302 980 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pervazivní vývojové poruchy
|
cs |
dc.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
autismus
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
strukturované učení
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
pervasive developmental disorders
|
en |
dc.subject |
autistic spectrum disorders
|
en |
dc.subject |
autism
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
structured learning
|
en |
dc.subject |
individualized education program
|
en |
dc.subject |
teaching asistent
|
en |
dc.title |
Integrace žáků s poruchami autistického spektra do hlavního vzdělávacího proudu |
|
dc.title.alternative |
Integration of Pupils with Autistic Spectrum Disorders into Mainstream Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šalenová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the integration of pupils with autistic spectrum disorders into the mainstream education. The theoretical part describes the terminology and theoretical findings in the area of pervasive developmental disorders, summarizes the specifics and possibilities of education of these pupils and suggests theoretical solutions of their integra-tion into regular primary schools. The practical part is then presented by quantitative re-search, which explores the attitude of focus groups of primary school teachers towards the integration of pupils with disorders of autist spectrum into the main educational system through my own questionaire survey; as well as the analysis of current situation, progressi-on and possibilities of integration and following education of these individuals in regular primary schools in region Zlin. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45879
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-24 |
|
local.subject |
autistické děti
|
cs |
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
children with autism
|
en |
local.subject |
integration
|
en |
local.subject |
inclusive education
|
en |