Postoje intaktních žáků základních škol k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje intaktních žáků základních škol k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Šebestová, Jana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:02Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:02Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40289
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá postoji žáků základních škol k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem práce je poukázat na postoje intaktních žáků k vrstevníkům se speciálními vzdělávacími potřebami v edukačním prostředí. V teoretické části se bakalářská práce zabývá základními pojmy jako postoje, inkluze, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická část bakalářské práce se věnuje identifikaci postojů.
dc.format 68
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject postoje cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject žák se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject podpůrná opatření cs
dc.subject attitudes en
dc.subject inclusion en
dc.subject inklusive education en
dc.subject pupils with special educational needs en
dc.subject support measures en
dc.title Postoje intaktních žáků základních škol k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
dc.title.alternative Attitudes of Intact Primary School Students towards Students with Special Educational Needs
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukešová, Michaela
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated The Bachelor's thesis deals with pupils from primary school and their position towards pupils with special educational needs. The aim is to highlight the attitudes of an intact pupils towards peers with special learning needs in educational environment. The theoretical part of the thesis deals with basic concepts such as attitudes, inclusion, pupils with special educational needs. The practical part of the Bachelor's thesis is devoted to identifying attitudes.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45873
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-25
local.subject inkluzivní vzdělávání cs
local.subject žáci cs
local.subject názory a postoje cs
local.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
local.subject inclusive education en
local.subject learners en
local.subject views and attitudes en
local.subject pupils with special educational needs en


Files in this item

Files Size Format View Description
šebestová_2017_dp.pdf 2.243Mb PDF View/Open None
šebestová_2017_op.docx 21.09Kb Unknown View/Open None
šebestová_2017_vp.docx 17.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account