Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků prvního stupně základních škol v Jihomoravském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Řehánková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:01Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:01Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40287
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků prvního stupně základních škol v Jihomoravském kraji se zabývá aktuálním tématem, které má potenciálně negativní vliv na kvalitu výchovně-vzdělávacího procesu na prvním stupni základních škol. V teoretické části je vymezen samotný pojem "syndrom vyhoření" i zmíněny jeho příčiny, příznaky a fáze. Rovněž jsou zde rozebrány základní aspekty profese pedagogického pracovníka na uvedeném stupni základního vzdělávání. V empirické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které bylo v dané problematice provedeno na základních školách na teritoriu Jihomoravského kraje. |
|
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pedagogičtí pracovníci
|
cs |
dc.subject |
1. stupeň základní školy
|
cs |
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
stresory
|
cs |
dc.subject |
Teachers
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
burnout syndrome
|
en |
dc.subject |
stressors
|
en |
dc.title |
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků prvního stupně základních škol v Jihomoravském kraji |
|
dc.title.alternative |
The Burnout Syndrome in Pedagogical Workers at Primary Schools in South Moravian Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor degree thesis entitled The Burnout Syndrome at Primary School Teachers in the South Moravian Region concerns a hot topic, which potentially has a negative influence on the quality of the educational process at primary schools. The theoretical part defines the "burnout syndrome" concept and describes its causes, symptoms and phases. Likewise, the thesis includes an analysis of the basic aspects of the profession of teacher at primary schools. The empirical part shows results of a survey about this topic undertaken at primary schools of the South Moravian region. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45866
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
psychické vyhoření
|
cs |
local.subject |
první stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
Morava jižní (Česko)
|
cs |
local.subject |
teachers
|
en |
local.subject |
psychic burn-out
|
en |
local.subject |
elementary school
|
en |
local.subject |
Moravia, Southern (Czechia)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account