dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Pumprlová, Jiřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:01Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:01Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40286
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá osobností sociálního pedagoga, jeho přístupu k edukaci a kompetencemi. Z poznatků uvedených v teoretické části práce vychází část praktická. Teoretická část je zaměřena na základní charakteristiku pojmů z oblasti osobnosti, vzdělávání, výchovy a kompetencí. Praktická část se zabývá výzkumem vychovatelských kompetencí, jehož cílem je zjistit rozdíly v názorech studentů daných ročníků na význam znalostí, dovedností a schopností sociálního pedagoga. V rámci výzkumného projektu byl vytvořen dotazník. Respondenty byli studenti oboru sociální pedagogiky 1. a 3. ročníku bakalářského studia a 2. ročníku magisterského studia na UTB ve Zlíně. |
|
dc.format |
49 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
vychovatelská osobnost
|
cs |
dc.subject |
vychovávající osobnost
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
kompetence sociálního pedagoga
|
cs |
dc.subject |
profese sociálního pedagoga
|
cs |
dc.subject |
chování
|
cs |
dc.subject |
Social pedagogy
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
educational personality
|
en |
dc.subject |
educating personality
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
competence of social pedagogue
|
en |
dc.subject |
profession of social pedagogue
|
en |
dc.subject |
behaviour
|
en |
dc.title |
Osobnost sociálního pedagoga a jeho vychovatelské kompetence |
|
dc.title.alternative |
Personality of a Social Educator and His/Her Pedagogical Competences |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the personality of a social pedagogue and his approach to education and competencies. The practical part is based on the findings stated in the theoretical part. The theoretical part focuses on the basic characteristics of the terms connected with per-sonality, education, upbringing and competencies. The practical part deals with the research of educational competences whose aim is to find differences in opinions of students of given grades regarding the importance of knowledge, skills and abilities of the social pedagogue. A special questionnaire was created for the purposes of this research project. The respondents were students of social pedagogy of 1st and 3rd grade of bachelor's degree and 2nd year of master's degree at UTB in Zlín. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45863
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
local.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
local.subject |
osobnost pedagoga
|
cs |
local.subject |
pedagogické kompetence
|
cs |
local.subject |
social pedagogy
|
en |
local.subject |
personality of the teacher
|
en |
local.subject |
pedagogical skills
|
en |