Třídní klima ve vesnické a městské základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Třídní klima ve vesnické a městské základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Ondíková, Lucie
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:00Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:00Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40278
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá klimatem třídy na základních školách, a to především v rámci srovnání městských a vesnických základních škol. Teoretická část se zabývá klimatem třídy, prostředím, atmosférou, možnostmi výzkumu klimatu, ale také školou a klimatem školy. Praktická část, výzkum, se zaobírá konkrétním srovnáním klimatu třídy v devátých třídách. Zaměřuje se hlavně na vztah jednotlivců směrem ke spolužákům, na motivaci ke vzdělávacím výkonům, ale také na úroveň sebeprosazení. Tato problematika byla zkoumána pomocí dotazníku K-L-I-T. Hlavním cílem bylo zjistit a popsat, zda existují rozdíly mezi žáky 9. ročníků na vesnicích a ve městech v rámci třídního klimatu.
dc.format 73
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima třídy cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject atmosféra cs
dc.subject spolutvůrci klimatu cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject dotazník K-L-I-T cs
dc.subject classroom climate en
dc.subject background en
dc.subject atmosphere en
dc.subject climate cocreator en
dc.subject elementary school en
dc.subject K-L-I-T questionaire en
dc.title Třídní klima ve vesnické a městské základní škole
dc.title.alternative Classroom Climate in Village and Urban Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2017-06-09
dc.description.abstract-translated The Bachelor's thesis focuses on the climate of the school class in elemetary schools particularly on the comparison between the town and the village elementary schools. The theoretical part deals with the climate of the school class, the atmosphere, posibilities of clasroom climate research and also with the school and the school climate. The practical part focuses on the concrete comparison of clasroom climate in the ninth grade. It is aimed on the relationship between individuals and classmates, on the motivation for studying results and also for the level of self-assertion. This issue was investigated with the K-L-I-T questionaire. The main intention was to elicit and describe if there are any differences between the ninth grade pupils from villages and from town in relation of the class climate.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45855
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-25
local.subject města cs
local.subject vesnice cs
local.subject klima třídy cs
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject cities and towns en
local.subject villages en
local.subject classroom climate en
local.subject secondary school en


Files in this item

Files Size Format View Description
ondíková_2017_dp.pdf 4.121Mb PDF View/Open None
ondíková_2017_op.doc 55.5Kb Unknown View/Open None
ondíková_2017_vp.docx 20.94Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account