Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Čada, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Zorvan, David
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:55Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:55Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40227
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální projekt marketingové komunikace pro začínající fitness centrum. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, analytické a projekto-vé. Teoretická část se věnuje hlavně marketingovému mixu 7P s důrazem na marketingovou komunikaci, ale jsou zde popsány i analytické metody a metody marketingové výzkumu. Analytická část se zabývá představením fitness centra, analýzou vnitřního a vnějšího pro-středí a také analýzou dotazníků, rozhovorů a výstupy informačních systémů. Samotný projekt pak vychází z těchto analýz a je podroben nákladové, časové i rizikové analýze. |
|
dc.format |
125 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
promotion
|
cs |
dc.subject |
fitness centrum
|
cs |
dc.subject |
posilovna
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
sek-tor služeb
|
cs |
dc.subject |
7P
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
fitness centre
|
en |
dc.subject |
gym
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
servi-ces
|
en |
dc.subject |
7P
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
enquiry
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications Project for Newly Opening Fitness Centre |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this master's thesis is to create an optimal marketing communications project for newly open fitness centre. This work is divided into three parts theoretical, analytical and project part. Theoretical part describes mainly marketing mix of 7Ps with focus on marke-ting communications but also explains analytical methods and methods of marketing re-search. The analytical part is where the fitness centre gets introduced, its inner and outer environments are analyzed, the enquiries, interviews and information systems get evaluated The project itself is based on findings from analytical part and is subjected to cost, time and risk analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45772
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account