Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Tomalová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:55Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:55Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40225
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu uvedení nového produktu Hamé Easy Fruit na trh v České republice. Práce je složena z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část vysvětluje základní marketingové pojmy související s tématem práce. V analytické části práce je analyzován marketingový mix a provedena situační analýza, zahrnující PESTLE analýzu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Na základě výstupů situační analýzy jsou pro společnost Hamé navrženy konkrétní komunikační prostředky. Na závěr je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
115 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
nový produkt
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
new product
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.title |
Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice |
|
dc.title.alternative |
Project of Easy Fruit Brand Product Launch into the Czech Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2017-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master´s thesis deals with the project of Hamé Easy Fruit Brand Product Launch into the Czech Market. The thesis includes a theoretical, a practical and project part. The theoretical part explains the basic marketing concepts related to the topic of the thesis. The practical part of the thesis analyzes the marketing mix and situation analysis, including PESTLE analysis, competitive analysis and SWOT analysis. Concrete means of communications are proposed for the company Hamé on the basis of the outputs of the situation analysis. Cost, time and risk analyses are done in the end. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45769
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account