Projekt Eventu Valachy Tour
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Plačková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:54Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:54Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40222
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce "Projekt Eventu Valachy Tour" je analýza aktivit pořádaných v rámci sportovního seriálu Valachy Tour a na základě jejích výsledků, tvorba nové strategie vytvořené ve spolupráci s management týmem eventů. Úvodní část práce je věnována teorii event marketingu, jeho vztahu k nástrojům komunikačního mixu a sport event marketingu. Následující kapitoly se zabývají teorií i praxí projektového řízení. Od představení společnosti HP Tronic a seriálu Valachy Tour, přes analýzu aktuálního stavu akce až po následné detailní plánování projektu. Závěrem jsou diskutovány a hodnoceny kroky plánovaného projektu. |
|
dc.format |
99s. (124 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
sport event marketing
|
cs |
dc.subject |
projektové řízení
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Valachy Tour
|
cs |
dc.subject |
Event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
sport event marketing
|
en |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Valachy Tour
|
en |
dc.title |
Projekt Eventu Valachy Tour |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing Project of Valachy Tour |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Schneider, Jaromír |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis "Event Marketing Project: Valachy Tour" is creation of the new strategy developed in cooperation with the Valachy Tour management team based on results of the analysis of existing Valachy Tour sport series. The opening part of the thesis is devoted to the theory of event marketing, its relation to pomotional mix tools and sport event marketing. Next chapters deal with theory and practice of project management. From presentation of HP Tronic company and its sport series Valachy Tour, over analysis of current form of the event to subsequent planning of the whole project in details. The final chapter discusses and evaluates steps of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45766
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account