Kompetence lektorů kurzů pro sociální pracovníky z hlediska absolvovaného vzdělání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kompetence lektorů kurzů pro sociální pracovníky z hlediska absolvovaného vzdělání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Nováková, Radana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:54Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:54Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40216
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá kompetencemi lektorů kurzů pro sociální pracovníky, a to z hlediska jejich absolvovaného vzdělání. V teoretické části si nejprve definujeme osobnost lektora, jeho role ve vzdělávacím procesu. Dále pak nás budou zajímat kompetence lektorů kurzů pro sociální pracovníky. Specifikujeme si také osobnost lektora dalšího vzdělávání pohledem Národní soustavy povolání a popíšeme kvalifikační kurz určený pro zájemce o povolání lektora. V praktické části na základě dotazníkového šetření mezi lektory kurzů pro sociální pracovníky hledáme odpověď na otázku, zda lektoři kurzů pro sociální pracovníky využívají ve své práci více znalosti získané v průběhu studia nebo zda využívají více zkušenosti a dovednosti získané praxí.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Lektor cs
dc.subject role lektora cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject kompetence lektora cs
dc.subject metodické kompetence cs
dc.subject odborné kompetence cs
dc.subject osobnostní kompetence cs
dc.subject kurzy pro lektory cs
dc.subject Lecturer en
dc.subject trainer role en
dc.subject competence en
dc.subject skills trainer en
dc.subject methodological competence en
dc.subject professional competence en
dc.subject personal competence en
dc.subject training for teachers en
dc.title Kompetence lektorů kurzů pro sociální pracovníky z hlediska absolvovaného vzdělání
dc.title.alternative Competences of Trainers of Courses for Social Workers in Terms of Completed Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the competencies of trainers courses for social workers, in terms of their education or training. In the theoretical part we first define the personality of a lectu-rer, his role in the educational process. Furthermore, we will be interested skills trainers courses for social workers. Specify personality also further education lecturer gaze National Occupations System and describe the qualification course for those interested in the profession of the teacher. In the practical part, based on a questionnaire survey among teachers courses for social workers we seek to answer the question whether teachers courses for social workers use their work more knowledge gained during the study or whether they employ more experience and skills practice.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45757
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-25
local.subject lektoři (vzdělávání) cs
local.subject sociální péče cs
local.subject kompetence učitelské cs
local.subject lectors (education) en
local.subject social care en
local.subject teaching skills en


Files in this item

Files Size Format View Description
nováková_2017_dp.pdf 2.596Mb PDF View/Open None
nováková_2017_op.docx 20.41Kb Unknown View/Open None
nováková_2017_vp.docx 19.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account