Kompetence lektorů kurzů pro sociální pracovníky z hlediska absolvovaného vzdělání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Nováková, Radana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:54Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:54Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40216
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá kompetencemi lektorů kurzů pro sociální pracovníky, a to z hlediska jejich absolvovaného vzdělání. V teoretické části si nejprve definujeme osobnost lektora, jeho role ve vzdělávacím procesu. Dále pak nás budou zajímat kompetence lektorů kurzů pro sociální pracovníky. Specifikujeme si také osobnost lektora dalšího vzdělávání pohledem Národní soustavy povolání a popíšeme kvalifikační kurz určený pro zájemce o povolání lektora. V praktické části na základě dotazníkového šetření mezi lektory kurzů pro sociální pracovníky hledáme odpověď na otázku, zda lektoři kurzů pro sociální pracovníky využívají ve své práci více znalosti získané v průběhu studia nebo zda využívají více zkušenosti a dovednosti získané praxí. |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Lektor
|
cs |
dc.subject |
role lektora
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
kompetence lektora
|
cs |
dc.subject |
metodické kompetence
|
cs |
dc.subject |
odborné kompetence
|
cs |
dc.subject |
osobnostní kompetence
|
cs |
dc.subject |
kurzy pro lektory
|
cs |
dc.subject |
Lecturer
|
en |
dc.subject |
trainer role
|
en |
dc.subject |
competence
|
en |
dc.subject |
skills trainer
|
en |
dc.subject |
methodological competence
|
en |
dc.subject |
professional competence
|
en |
dc.subject |
personal competence
|
en |
dc.subject |
training for teachers
|
en |
dc.title |
Kompetence lektorů kurzů pro sociální pracovníky z hlediska absolvovaného vzdělání |
|
dc.title.alternative |
Competences of Trainers of Courses for Social Workers in Terms of Completed Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the competencies of trainers courses for social workers, in terms of their education or training. In the theoretical part we first define the personality of a lectu-rer, his role in the educational process. Furthermore, we will be interested skills trainers courses for social workers. Specify personality also further education lecturer gaze National Occupations System and describe the qualification course for those interested in the profession of the teacher. In the practical part, based on a questionnaire survey among teachers courses for social workers we seek to answer the question whether teachers courses for social workers use their work more knowledge gained during the study or whether they employ more experience and skills practice. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45757
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
local.subject |
lektoři (vzdělávání)
|
cs |
local.subject |
sociální péče
|
cs |
local.subject |
kompetence učitelské
|
cs |
local.subject |
lectors (education)
|
en |
local.subject |
social care
|
en |
local.subject |
teaching skills
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account