Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Koupilová, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:49Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:49Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40181
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o. je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární prů-zkum oblasti marketingu historii, nové trendy, online marketing, důležité analýzy v marketingu jako je SWOT analýza, PEST apod. Praktická část analyzuje marketingové aktivity v online marketingu do prosince 2016. Na základě výsledků analytické části jsou popisované projekty, které jsem realizovala.
dc.format 98 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Svět Plodů cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject nízkonákladový marketing cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject zdravá výživa cs
dc.subject ořechy cs
dc.subject sušené ovoce cs
dc.subject Svět Plodů en
dc.subject marketing communication en
dc.subject online marketing en
dc.subject low-cost marketing en
dc.subject Facebook en
dc.subject healthy diet en
dc.subject nuts en
dc.subject dry fruit en
dc.title Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.
dc.title.alternative Management of Online Marketing in the Company Svět Plodů, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šarman, David
dc.date.accepted 2017-05-29
dc.description.abstract-translated Master thesis Management of Online Marketing in the Company Svět Plodů, s.r.o. is divid-ed into theoretical and practical parts. Theoretical part includes a literature survey of the basic concepts of marketing history, new trends, online marketing, important analysis of marketing such as SWOT analysis, PEST and so on. The practical part analyzes marketing activity in online marketing into December 2016. Based on the results of the analysis we are described projects that I have implemented.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45716
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
koupilová_2017_dp.zip 6.162Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
koupilová_2017_op.docx 28.60Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
koupilová_2017_vp.docx 23.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet