dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Koupilová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:49Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:49Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40181
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o. je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární prů-zkum oblasti marketingu historii, nové trendy, online marketing, důležité analýzy v marketingu jako je SWOT analýza, PEST apod. Praktická část analyzuje marketingové aktivity v online marketingu do prosince 2016. Na základě výsledků analytické části jsou popisované projekty, které jsem realizovala. |
|
dc.format |
98 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Svět Plodů
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
nízkonákladový marketing
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
zdravá výživa
|
cs |
dc.subject |
ořechy
|
cs |
dc.subject |
sušené ovoce
|
cs |
dc.subject |
Svět Plodů
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
low-cost marketing
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
healthy diet
|
en |
dc.subject |
nuts
|
en |
dc.subject |
dry fruit
|
en |
dc.title |
Řízení online marketingu ve společnosti Svět Plodů, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Management of Online Marketing in the Company Svět Plodů, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šarman, David |
|
dc.date.accepted |
2017-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Master thesis Management of Online Marketing in the Company Svět Plodů, s.r.o. is divid-ed into theoretical and practical parts. Theoretical part includes a literature survey of the basic concepts of marketing history, new trends, online marketing, important analysis of marketing such as SWOT analysis, PEST and so on. The practical part analyzes marketing activity in online marketing into December 2016. Based on the results of the analysis we are described projects that I have implemented. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45716
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|