Projekt zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Blažková, Barbora
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:47Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:47Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40163
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z dostupné literatury zabývající se marketingovou komunikací. Poznatky následně sloužily jako teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace kavárny Kafé v kině prostřednictvím vybraných strategických marketingových analýz a kvantitativního výzkumu realizovaného pomocí dotazníkového šetření. Získané výsledky z analýz sloužily jako východiska pro vypracování projektové části. Projekt byl navržen tak, aby naplňoval cíl diplomové práce, jež je zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině. Závěrem byla provedena také časová, nákladová a riziková analýza projektu.
dc.format 145 s. (251 623 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject trendy v marketingové komunikaci cs
dc.subject strate-gické marketingové analýzy cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Trends in marketing communication en
dc.subject Stra-tegic marketing analysis en
dc.title Projekt zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině
dc.title.alternative The Project to Raise Awareness of Cafe Kafé in Cinema
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2017-05-29
dc.description.abstract-translated The Master´s thesis is focused on the increase of level of awareness of cafe "Kafé v Cine-ma". The aim of the theoretical part was the recherché of literature from available resources dealing with marketing communication. The finding then served as theoretical base for the practical part. The target of practical part was analysis of current state of marketing communication of cafe "Kafé in Cinema" through chosen marketing analysis and quantitative research realized by survey. The results from analysis served as base for the project part. The project was designed so it fulfils the targets of thesis that is the raise of awareness of cafe "Kafé in Cinema". Finally was also carried out time cost and risk analysis of the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45695
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
blažková_2017_dp.pdf 4.498Mb PDF View/Open None
blažková_2017_op.docx 25.30Kb Unknown View/Open None
blažková_2017_vp.docx 29.80Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account