dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Blažková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:47Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:47Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40163
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše z dostupné literatury zabývající se marketingovou komunikací. Poznatky následně sloužily jako teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace kavárny Kafé v kině prostřednictvím vybraných strategických marketingových analýz a kvantitativního výzkumu realizovaného pomocí dotazníkového šetření. Získané výsledky z analýz sloužily jako východiska pro vypracování projektové části. Projekt byl navržen tak, aby naplňoval cíl diplomové práce, jež je zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině. Závěrem byla provedena také časová, nákladová a riziková analýza projektu. |
|
dc.format |
145 s. (251 623 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
trendy v marketingové komunikaci
|
cs |
dc.subject |
strate-gické marketingové analýzy
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Trends in marketing communication
|
en |
dc.subject |
Stra-tegic marketing analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení povědomí o kavárně Kafé v kině |
|
dc.title.alternative |
The Project to Raise Awareness of Cafe Kafé in Cinema |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2017-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master´s thesis is focused on the increase of level of awareness of cafe "Kafé v Cine-ma". The aim of the theoretical part was the recherché of literature from available resources dealing with marketing communication. The finding then served as theoretical base for the practical part. The target of practical part was analysis of current state of marketing communication of cafe "Kafé in Cinema" through chosen marketing analysis and quantitative research realized by survey. The results from analysis served as base for the project part. The project was designed so it fulfils the targets of thesis that is the raise of awareness of cafe "Kafé in Cinema". Finally was also carried out time cost and risk analysis of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45695
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|