Projekt Corporate Identity ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Suszková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:46Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:46Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40152
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem zlepšení corporate identity společnosti PREVENTADO medical s.r.o. Teoretická část práce je věnována rozboru literárních zdrojů zabývajících se problematikou corporate identity a jejích jednotlivých složek. Další část práce se věnuje analýze, která nejprve zkoumá prostředí firmy a následně se zabývá hod-nocením všech prvků současného stavu firemní identity. Takto získané informace jsou podkladem pro vytvoření projektu, jehož cílem je zlepšení současného stavu firemní identi-ty společnosti. Součástí projektu je taktéž jeho časová, nákladová a riziková analýza. |
|
dc.format |
117 s., 35 s. příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní filozofie
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní produkt
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate philosophy
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
corporate communi-cation
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate product
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.title |
Projekt Corporate Identity ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Project Corporate Identity in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dombek, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the topic of improving corporate identity of company PREVENTADO medical s.r.o. The theoretical part of the thesis analyses the literature sources concerning the corporate identity and all its particular components. The practical part is devoted to the analysis, which initially examines the business environment and then evaluate all elements of the current state of identity of the company. The information gained in this way forms the basis for the project creation, whose target is to improve the current state of the corporate identity of the company. Another part of the project is its time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45680
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account