dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Tomková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:44Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:44Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40135
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace a analýza spokojenosti zákazníků společnosti Bar, který neexistuje. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy jako spokojenost zákazníka, CRM, NPS, klasifikace zákazníků, marketingová komunikace, marketingový mix a benchmarking. V praktické části je představen podnik Bar, který neexistuje. Dále je definován marketingový mix podniku, analyzován dotazník, který se zaobírá hodnocením spokojenosti zákazníků Baru, který neexistuje, popsána konkurence a proveden benchmarking. V závěru práce jsou navrhnuta zlepšení pro budoucí vývoj společnosti a také definovány náklady spojené s návrhy. |
|
dc.format |
84 s. (83 527 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
potřeby zákazníka
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
NPS
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
customer needs
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
NPS
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.title |
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje |
|
dc.title.alternative |
A Customer Satisfaction Analysis of the Company "Bar, který neexistuje" |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Virglerová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this bachelor thesis is to identify and analyse customer satisfaction with services of the company Bar, který neexistuje. The thesis consists of theoretical and practical part. In theoretical part the terms like customer satisfaction, CRM, NPS, customer classification, marketing communication, marketing mix and benchmarking are defined. In practical part the company Bar, který neexistuje is introduced. The marketing mix of the company is defined. The questionnaire about the Bar, který neexistuje customer satisfaction is analysed. The competition of Bar, který neexistuje is described. Benchmarking of BKN with other bars is analysed. At the end of the thesis improvements and following development are suggested and related costs described. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
45659
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-05-04 |
|
local.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
local.subject |
bary
|
cs |
local.subject |
customers satisfaction
|
en |
local.subject |
bars
|
en |