A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Tomková, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:44Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:44Z
dc.date.issued 2016-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40135
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace a analýza spokojenosti zákazníků společnosti Bar, který neexistuje. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy jako spokojenost zákazníka, CRM, NPS, klasifikace zákazníků, marketingová komunikace, marketingový mix a benchmarking. V praktické části je představen podnik Bar, který neexistuje. Dále je definován marketingový mix podniku, analyzován dotazník, který se zaobírá hodnocením spokojenosti zákazníků Baru, který neexistuje, popsána konkurence a proveden benchmarking. V závěru práce jsou navrhnuta zlepšení pro budoucí vývoj společnosti a také definovány náklady spojené s návrhy.
dc.format 84 s. (83 527 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject potřeby zákazníka cs
dc.subject CRM cs
dc.subject NPS cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject customer needs en
dc.subject CRM en
dc.subject NPS en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject benchmarking en
dc.title A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
dc.title.alternative A Customer Satisfaction Analysis of the Company "Bar, který neexistuje"
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Virglerová, Zuzana
dc.date.accepted 2017-06-15
dc.description.abstract-translated The purpose of this bachelor thesis is to identify and analyse customer satisfaction with services of the company Bar, který neexistuje. The thesis consists of theoretical and practical part. In theoretical part the terms like customer satisfaction, CRM, NPS, customer classification, marketing communication, marketing mix and benchmarking are defined. In practical part the company Bar, který neexistuje is introduced. The marketing mix of the company is defined. The questionnaire about the Bar, který neexistuje customer satisfaction is analysed. The competition of Bar, který neexistuje is described. Benchmarking of BKN with other bars is analysed. At the end of the thesis improvements and following development are suggested and related costs described.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 45659
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-05-04
local.subject spokojenost zákazníků cs
local.subject bary cs
local.subject customers satisfaction en
local.subject bars en


Files in this item

Files Size Format View Description
tomková_2017_dp.pdf 2.503Mb PDF View/Open None
tomková_2017_op.doc 46.5Kb Unknown View/Open None
tomková_2017_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account