A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Tellerová, Taťána
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:43Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:43Z
dc.date.issued 2016-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40133
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzy marketingového mixu obzvláště na služby jedné konkrétní firmy a to Effect studia, které se zaměřuje na fitness a zdravý životní styl. Cílem je analyzovat aspekty firemního marketingového mixu a také doporučit zlepšení za účelem vyššího zisku a lepšího udržení na trhu, který je plný konkurence. Teoretická část se zaměřuje na aspekty marketingového mixu a různými marketingovými analýzami, které poodhalí možnosti a zlepšení. Praktická část této práce je zaměřená na marketingový mix fitness centra a také na přímou konkurenci. Marketingové analýzy obou těchto fitness center mohou poodhalit rozdíly mezi nimi a skryté možnosti. Závěr této práce je zaměřený na doporučení pro prvně zmíněné fitness studio.
dc.format 76 167
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Marketingové analýzy cs
dc.subject Fitness cs
dc.subject Cílový zákazník cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Benchmarking cs
dc.subject STP cs
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Analyses en
dc.subject Fitness en
dc.subject Target customer en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject STP en
dc.title A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
dc.title.alternative A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Center
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Virglerová, Zuzana
dc.date.accepted 2017-06-15
dc.description.abstract-translated This thesis is oriented on analyses of marketing mix specifically on services of one particular company Effect studio which is dedicated to fitness and healthy life style. The aim is to analyse aspects of company´s marketing mix and also to recommend improvements in order to be more profitable and sustainable on the market full of competition. The theoretical part is focusing on aspects of marketing mix and various marketing analyses which can find out the opportunities or improvements. The analytical part is dedicated to fitness´s marketing mix and is also focused on direct competitor and it´s marketing analysis. Marketing analyses of both fitness centres may show the differences and hidden opportunities for each of them. The conclusion of this thesis is dedicated to recommendations for the fitness centre.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 45657
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-05-03


Files in this item

Files Size Format View Description
tellerová_2017_dp.pdf 1.946Mb PDF View/Open None
tellerová_2017_op.doc 47Kb Unknown View/Open None
tellerová_2017_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account