dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Wezdenková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:42Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:42Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40123
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je zpracování projektu zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice. Teoretická část se zabývá základními poznatky, které souvisejí s danou problematikou. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současné marketingové komunikace a podrobně je analyzována oblast online marketingové komunikace. Na základě zpracovaných analýz je vytvořen komplexní projekt na zlepšení v této oblasti, který zahrnuje také časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity projektu. |
|
dc.format |
102 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
online marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
internet advertising
|
en |
dc.subject |
web sites
|
en |
dc.subject |
search engine optimization
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice |
|
dc.title.alternative |
A Project of Improving Online Marketing Communication for Troubelice Chocolate Factory |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačíková, Zdenka |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to describe a project focused on improving online marketing communication of the Troubelice chocolate company. The theoretical part deals with basic terms related to this issue. The description of the company and elaboration of marketing mix is mentioned at the beginning of the practical part. Subsequently, particular activities of current marketing communication are evaluated. The area of online marketing communication is closely analyzed. Based on processed analysis is a comprehensive project to improve in this area, which also includes the time, cost and risk analysis. In conclusion there are defined possible ways of measuring the effectiveness of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45645
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|