Projekt zvýšení motivace prodejců ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení motivace prodejců ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Benyahya, Petra
dc.contributor.author Podolinská, Marie
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:41Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:41Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40116
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav motivace prodejců ve vybrané společnosti a odhalit jeho přednosti a nedostatky a poté na základě výsledků analýzy zpracovat projekt ke zvýšení motivace prodejců. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti motivace, hlavní motivační teorie, charakteristiku pracovní motivace a motivačního programu podniku. Praktická část se zaměřuje na vybranou společnost, kde byl proveden výzkum stávajících motivačních nástrojů. Je vytvořen projekt změn konkrétních motivačních nástrojů podniku, jenž vychází z dotazníkového šetření ve vybrané společnosti. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 119 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject motivační systém cs
dc.subject motivační program cs
dc.subject systém odměňování cs
dc.subject motivation en
dc.subject human resources en
dc.subject motivation system en
dc.subject motivation program en
dc.subject reward system en
dc.title Projekt zvýšení motivace prodejců ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project of Shop Assistants Motivation in a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to analyze current state of shop assistants' motivation in a selected company and reveal its advantages and weaknesses and to create a project with goal to increase shop assistants' motivation based on the analysis. The theoretical part explains the basic concepts of motivation, the major motivational theories, characteristics of work motivation and motivational program of the company. The practical part focuses on the selected company, where was the research on existing motivational tools performed. The project of specific changes for motivational company tools is created based on research performed in the selected company. Project is put through a time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45636
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
podolinská_2017_dp.pdf 2.424Mb PDF View/Open None
podolinská_2017_op.docx 29.95Kb Unknown View/Open None
podolinská_2017_vp.docx 25.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account