Projekt zvýšení motivace prodejců ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Benyahya, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Podolinská, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:41Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:41Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40116
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav motivace prodejců ve vybrané společnosti a odhalit jeho přednosti a nedostatky a poté na základě výsledků analýzy zpracovat projekt ke zvýšení motivace prodejců. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti motivace, hlavní motivační teorie, charakteristiku pracovní motivace a motivačního programu podniku. Praktická část se zaměřuje na vybranou společnost, kde byl proveden výzkum stávajících motivačních nástrojů. Je vytvořen projekt změn konkrétních motivačních nástrojů podniku, jenž vychází z dotazníkového šetření ve vybrané společnosti. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
119 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
motivační systém
|
cs |
dc.subject |
motivační program
|
cs |
dc.subject |
systém odměňování
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
motivation system
|
en |
dc.subject |
motivation program
|
en |
dc.subject |
reward system
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení motivace prodejců ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Project of Shop Assistants Motivation in a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to analyze current state of shop assistants' motivation in a selected company and reveal its advantages and weaknesses and to create a project with goal to increase shop assistants' motivation based on the analysis. The theoretical part explains the basic concepts of motivation, the major motivational theories, characteristics of work motivation and motivational program of the company. The practical part focuses on the selected company, where was the research on existing motivational tools performed. The project of specific changes for motivational company tools is created based on research performed in the selected company. Project is put through a time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45636
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account