dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Chovancová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:41Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:41Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40115
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout plán marketingové komunikace, se zaměřením na sociální sítě, pro projekt "Pečení nás baví" společnosti Lesaffre Česko, a.s. a záležitostí s ním spojených. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, sociální sítě, marketingovou komunikaci na sociálních sítích a možnosti propagace na sociálních sítích. Praktická část je rozdělena na dva oddíly, v analytické části je charakterizována společnost, dále analýza stavu výchozí situace projektu, analýza konkurence a vyhodnocení dotazníkového šetření. Druhá část je zaměřena na projekt zefektivnění marketingové komunikace na sociálních sítích, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
87 s. (132 577 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Internet Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Networking
|
en |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
Project of Social Networks Usage for Increasing Marketing Communication Effectivity in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrňová, Daniela |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this diploma is develop plan for marketing communication, especially focused to social media, for project "Pečení nás baví" by company Lesaffre Česko, a.s. and related matters. Theoretical part is focused to internet marketing, social networks, marketing communication and propagation possibilities on social network. Practical part is divided to two parts, analytical part contsins company characteritics, then analysis of current project state, analysis of concurrency and evaluation of questionary research. Second part is focused to rise marketing communication efficiency on the social networks, which is analyzed by timing, costs and risks. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45634
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|