Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Chovancová, Markéta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:41Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:41Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40115
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout plán marketingové komunikace, se zaměřením na sociální sítě, pro projekt "Pečení nás baví" společnosti Lesaffre Česko, a.s. a záležitostí s ním spojených. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, sociální sítě, marketingovou komunikaci na sociálních sítích a možnosti propagace na sociálních sítích. Praktická část je rozdělena na dva oddíly, v analytické části je charakterizována společnost, dále analýza stavu výchozí situace projektu, analýza konkurence a vyhodnocení dotazníkového šetření. Druhá část je zaměřena na projekt zefektivnění marketingové komunikace na sociálních sítích, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 87 s. (132 577 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Social Networking en
dc.subject Marketing Communications en
dc.subject Facebook en
dc.title Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě
dc.title.alternative Project of Social Networks Usage for Increasing Marketing Communication Effectivity in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrňová, Daniela
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The purpose of this diploma is develop plan for marketing communication, especially focused to social media, for project "Pečení nás baví" by company Lesaffre Česko, a.s. and related matters. Theoretical part is focused to internet marketing, social networks, marketing communication and propagation possibilities on social network. Practical part is divided to two parts, analytical part contsins company characteritics, then analysis of current project state, analysis of concurrency and evaluation of questionary research. Second part is focused to rise marketing communication efficiency on the social networks, which is analyzed by timing, costs and risks.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45634
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
chovancová_2017_dp.pdf 4.224Mb PDF View/Open None
chovancová_2017_op.pdf 1.091Mb PDF View/Open None
chovancová_2017_vp.docx 24.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account