dc.contributor.advisor |
Heczková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Nekudová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:38Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:38Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40093
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navrhnout a zavést systém řízení pohledávek ve společnosti KLM, s. r. o., jehož přínosem budou striktní pravidla pro efektivní řízení pohledávek. Společnost má poměrně vysoké hodnoty pohledávek po splatnosti, téměř pohledávky neřídí, a proto je nutné zavést jasná pravidla pro jejich řízení. Teoretická část obsahuje literární rešerši týkající se strategické analýzy vybrané společnosti a zejména problematiky pohledávek, tedy jejich základní charakteristiku, zajištění, evidenci, správu a vymáhání pohledávek. Praktická část je zaměřena na analýzu okolí společnosti, finanční analýzu a analýzu vývoje a struktury pohledávek v letech 2013 2016. Na analytickou část navazuje projektová část, která vychází ze současného stavu řízení pohledávek ve společnosti. |
|
dc.format |
149 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pohledávky
|
cs |
dc.subject |
řízení pohledávek
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
zajištění
|
cs |
dc.subject |
evidence
|
cs |
dc.subject |
správa
|
cs |
dc.subject |
vymáhání pohledávek
|
cs |
dc.subject |
claims
|
en |
dc.subject |
claims management
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
collateral
|
en |
dc.subject |
register
|
en |
dc.subject |
administration
|
en |
dc.subject |
enforcement of claims
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení systému řízení pohledávek ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Project of Receivables Management System Implementation in a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Paseková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of diploma thesis is to suggest and implement a system of claims management in the company KLM, s. r. o. of which contribution will be strict rules for effective claims management. The company has a relatively high level of overdue claims, it almost doesn´t manage the claims and therefore there is necessary to implement clear rules for claims management. The theoretical part includes a literature review regarding strategical analysis of the selected company and in particular the issue of claims, so their basic characteristics, collateral, register, administration and enforcement of claims. The practical part is focused on an analysis of company´s environment, financial analysis and analysis of development and structure of the claims in the years 2013 2016. The analytical part follows project part which based on the current state of claims management in the company. |
|
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Finance |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finance |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
45605
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
local.subject |
corporate debt
|
en |
local.subject |
debt collection
|
en |