dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Piskořová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T12:13:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T12:13:11Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4006
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách při uvedení no-vé služby s komerčním názvem O2 TV od společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. na trh. Práce se věnuje marketingové analýze služby, popisu situace na trhu, konkurenci a cílové skupině, dále jednotlivým částem marketingového mixu a konečně také samotným marketingovým komunikacím při komerčním spuštění. Cílem práce zjistit, zda byla zvole-na vhodná cílová skupina, vybrány ty správné marketingové nástroje a obsah sdělení. V závěru práce jsou navržena doporučení pro marketingové a komunikační aktivity služby O2 TV do budoucna. |
cs |
dc.format |
46 s., 18 s. příloh (ne v pdf) |
cs |
dc.format.extent |
421483 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
IPTV
|
cs |
dc.subject |
O2 TV
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
IPTV
|
en |
dc.subject |
O2 TV
|
en |
dc.subject |
marketing analyse
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic |
cs |
dc.title.alternative |
Marekating activities in the Company Telefónica O2 Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with marketing and communication activities during commercial launch of O2 TV service, which is provided by Telefónica O2 Czech Republic, a.s. The thesis is focused on marketing analyse of the service and market, competition and target group description. The next text is about segmentation of marketing mix and marketing communication during commercial launch. The aim of this thesis is to find out if the target group was selected properly, if the right maketing tools were used and if the target message was accurate. In the end of the thesis I recommend some marketing and communication strategies for next O2 TV service development. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4861
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|