Marketingový plán domova pro seniory Dům Sv. Josefa
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Skwarová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:36Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:36Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40069
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je vytvoření návrhu marketingového plánu domova pro seniory Dům Sv. Josefa. Práce je rozvržena do dvou části: teoretické a praktické. Teoretická část práce je založena na studiu literatury vztahující se k dané problematice. Praktická část se zabývá vytvořením marketingového plánu. V rámci řešení byly využiti metody marketingových analýz, kterými jsou PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. V práci byl také zhodnocen současný stav marketingového plánování organizace. Navržené řešení marketingového plánu obsahuje stanovení marketingového cíle, marketingovou strategii a návrh akčních programů. Výsledky této práce mohou posloužit jako podklad k realizaci rozšíření služeb domova pro seniory. |
|
dc.format |
89 s. (18 636 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
domov pro seniory
|
cs |
dc.subject |
sociální služby
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
home for the elderly
|
en |
dc.subject |
social care services
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový plán domova pro seniory Dům Sv. Josefa |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan Home for the Elderly Dům Sv. Josefa |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Durďáková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is creating of a marketing plan for home for the elderly Dům Sv. Josefa. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part was based on the study of literature related to this issue. The practical part was focused on creating of a marketing plan. There were used marketing methods such as PEST analysis, Porter's five forces analysis and SWOT analysis. There was also evaluated the current state of a marketing planning in the organization. Suggested solution of the marketing plan includes defining marketing goals, marketing strategy and draft of action programs. The results of this thesis can be used as a base for implementation of the service extension for the home for the elderly. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45568
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account