Marketingový plán domova pro seniory Dům Sv. Josefa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán domova pro seniory Dům Sv. Josefa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Skwarová, Monika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:36Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:36Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40069
dc.description.abstract Cílem práce je vytvoření návrhu marketingového plánu domova pro seniory Dům Sv. Josefa. Práce je rozvržena do dvou části: teoretické a praktické. Teoretická část práce je založena na studiu literatury vztahující se k dané problematice. Praktická část se zabývá vytvořením marketingového plánu. V rámci řešení byly využiti metody marketingových analýz, kterými jsou PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. V práci byl také zhodnocen současný stav marketingového plánování organizace. Navržené řešení marketingového plánu obsahuje stanovení marketingového cíle, marketingovou strategii a návrh akčních programů. Výsledky této práce mohou posloužit jako podklad k realizaci rozšíření služeb domova pro seniory.
dc.format 89 s. (18 636 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject domov pro seniory cs
dc.subject sociální služby cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.subject home for the elderly en
dc.subject social care services en
dc.subject marketing analysis en
dc.title Marketingový plán domova pro seniory Dům Sv. Josefa
dc.title.alternative Marketing Plan Home for the Elderly Dům Sv. Josefa
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Durďáková, Jana
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is creating of a marketing plan for home for the elderly Dům Sv. Josefa. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part was based on the study of literature related to this issue. The practical part was focused on creating of a marketing plan. There were used marketing methods such as PEST analysis, Porter's five forces analysis and SWOT analysis. There was also evaluated the current state of a marketing planning in the organization. Suggested solution of the marketing plan includes defining marketing goals, marketing strategy and draft of action programs. The results of this thesis can be used as a base for implementation of the service extension for the home for the elderly.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45568
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
skwarová_2017_dp.pdf 3.212Mb PDF View/Open None
skwarová_2017_op.docx 30.73Kb Unknown View/Open None
skwarová_2017_vp.docx 26.39Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account