dc.contributor.advisor |
Durďáková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Radoňová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:35Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:35Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40064
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingové strategie pro-gramu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s. NAPROHELP je nový přístup nabízející přirozené řešení neplodnosti. Teoretická část popisuje specifika marketingu ve zdravotnic-tví, věnuje se teorii strategického marketingu a postupům tvorby marketingové strategie. Analytická část práce obsahuje charakteristiku organizace, analýzu současného stavu re-produkční medicíny v ČR, PEST analýzu, Porterův model pěti sil a analýzu znalosti pro-gramu NAPROHELP u léčených párů formou dotazníkového šetření. Analytickou část shrnuje SWOT analýza. Projekt je rozpracován přes definování vize, poslání a cílů až po jednotlivé akční plány. V závěru práce byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
112 s. (154 943 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
NAPROHELP
|
cs |
dc.subject |
CENAP
|
cs |
dc.subject |
neplodnost
|
cs |
dc.subject |
asistovaná reprodukce
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
healthcare
|
en |
dc.subject |
NAPROHELP
|
en |
dc.subject |
CENAP
|
en |
dc.subject |
infertility
|
en |
dc.subject |
assisted reproduction
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy Project of Program NAPROHELP in the Organization CENAP, z.s |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Presented diploma thesis is focused on creation of marketing strategy of the NAPROHELP program. NAPROHELP program, run by CENAP, z.s. is a new approach offering us with natural solutions to infertility. The theoretical part describes the specifics of marketing in healthcare, dedicated to strategic marketing theory and practice of marketing strategy. The analytical part contains the characteristics of the organization, analysis of the current state of reproduction medicine in the Czech Republic, PEST analysis, Porter's five forces analysis and knowledge of the couples treated by NAPROHELP program, with a help of a survey containing questions about the program. Analytical part summarizes the SWOT analysis. The project is developed through defining the vision, mission and values to individual action plans. In the end, the project was subjected to the time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45560
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|