Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s

Show simple item record

dc.contributor.advisor Durďáková, Jana
dc.contributor.author Radoňová, Anna
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:35Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:35Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40064
dc.description.abstract Předložená diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingové strategie pro-gramu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s. NAPROHELP je nový přístup nabízející přirozené řešení neplodnosti. Teoretická část popisuje specifika marketingu ve zdravotnic-tví, věnuje se teorii strategického marketingu a postupům tvorby marketingové strategie. Analytická část práce obsahuje charakteristiku organizace, analýzu současného stavu re-produkční medicíny v ČR, PEST analýzu, Porterův model pěti sil a analýzu znalosti pro-gramu NAPROHELP u léčených párů formou dotazníkového šetření. Analytickou část shrnuje SWOT analýza. Projekt je rozpracován přes definování vize, poslání a cílů až po jednotlivé akční plány. V závěru práce byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 112 s. (154 943 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject NAPROHELP cs
dc.subject CENAP cs
dc.subject neplodnost cs
dc.subject asistovaná reprodukce cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject healthcare en
dc.subject NAPROHELP en
dc.subject CENAP en
dc.subject infertility en
dc.subject assisted reproduction en
dc.title Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s
dc.title.alternative Marketing Strategy Project of Program NAPROHELP in the Organization CENAP, z.s
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated Presented diploma thesis is focused on creation of marketing strategy of the NAPROHELP program. NAPROHELP program, run by CENAP, z.s. is a new approach offering us with natural solutions to infertility. The theoretical part describes the specifics of marketing in healthcare, dedicated to strategic marketing theory and practice of marketing strategy. The analytical part contains the characteristics of the organization, analysis of the current state of reproduction medicine in the Czech Republic, PEST analysis, Porter's five forces analysis and knowledge of the couples treated by NAPROHELP program, with a help of a survey containing questions about the program. Analytical part summarizes the SWOT analysis. The project is developed through defining the vision, mission and values to individual action plans. In the end, the project was subjected to the time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45560
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
radoňová_2017_dp.pdf 3.714Mb PDF View/Open None
radoňová_2017_op.docx 24.83Kb Unknown View/Open None
radoňová_2017_vp.docx 30.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account